User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 16:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > fsecure
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
fsecure
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dvd-ossi
Junior Member
_
5. heinäkuuta 2013 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on vielä vähän aikaa Fsecure internet security 2013.Talvella ohjelmisto päivitti itseään ja tietokone herjasi hetken aikaa että koneen turvallisuus on uhattuna.Hieman tutkittuani huomasin että fsecure oli päivityksen yhteydessä poistanut oman palomuurinsa ja ottanut windowsin palomuurin käyttöön.Olen useaan otteeseen sähköpostilla tiedustellut fsecurelta miksi minun täytyy maksaa siitä että saan käyttää windowsin palomuuria minkä käyttö on muutenkin ilmaista.Vastausta ja selitystä tähän ei kuitenkaan ole tullut.Minä tietysti reagoin tähän niin etten enää lisenssiä uusi.Mielestäni on kuitenkin melko törkeää että tämä tehtiin kesken maksetun lisenssikauden eikä asiasta informoitu mitenkään,eikä tiedusteluihini vastattu.Ilmeisesti ei ole kelvollista vastausta.Mitenkähän paljon on käyttäjiä jotka eivät ole asiaa huomanneet tai muuten tiedostaneet maksavansa ilmaisesta palomuurista?
AfterDawn Addict
_
5. heinäkuuta 2013 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
F-securen uusin versio käyttää Windowsin hyväksi todettua palomuuria.

http://nekon-blogi.blogspot.fi/2012/06/...-2013-beta.html

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2013 @ 17:58

dvd-ossi
Junior Member
_
6. heinäkuuta 2013 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis kysehän oli siitä että miksi maksaisin fsecurelle windowsin palomuurin käytöstä koska voin käyttää sitä myös ilmaiseksi.Maksaessani vuoden lisenssin fsecurelle ohjelmistoon kuului oma palomuuri.Päivityksen mukana ohjelmisto muutettiin
käyttämään windowsin palomuuria kaikessa hiljaisuudessa
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > fsecure

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy