User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 11:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > hurjia eroja suojaus/siivous ohjelmissa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hurjia eroja suojaus/siivous ohjelmissa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kotisohva
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2013 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hiljattain kun vaihdoin käyttisen windows seiskaa niin eteen tuli taas mietintä että millähän sitä konetta suojaisi ja siivoaisi.annan olla tuolla "pojalla" security essentialsin kun se ei paljon paina eikä hidasta käyttöä.jätin suosituimmat softat eli avastin ja avg pois kilpailusta kun pidän niitä hiukan raskaina.nyt sitten laitoin ad-awaren pyörimään ja eipä löytynyt mitään,kokeeksi ajoin perään spybotilla ja se löysikin 20 erillaista vakavampaa uhkaa mm viruksia. sitten olen pitänyt tuosta ccleanerista ja ei löytynyt yhtään rekisterin virheitä ja taas kokeeksi advanced systemcare joka löysi 70 rekisterin virhettä joten melkoisessa runsauden pulassa tässä mennään.onko muut huomannet vastaavia eroja ja mihinkä ohjelmiin on päädytty.
AfterDawn Addict
_
25. maaliskuuta 2013 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Advanced ohjelma voi pahimmassa tapauksessa sotkea koneen joten itse en käyttäisi ja putsaisi sillä konetta. Lisäksi olen kuullut että Spybot on joillakin ilmoittanut että koneella olisi olevinaan haittaohjelmia vaikka ei ole.

Ja Windows 7 ja tulevissa versioissa tuo rekisterin siivous on hieman turhaa.

Itse päädyin CCleaner ohjelmaan ja käytin kevyttä Panda Cloud virustorjuntaa.
kotisohva
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2013 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei. pistän advancedin menemään kun muitelen niin xp kanssa sillä oli jotain ongelmia tosin spybotista olen kuullut useammaltakin vain hyvää palautetta ja se voi tietysti olla syynä että spybott löytää "itsekseen"haittoja.
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2013 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Spybot oli pätevä ohjelma joskus 5 vuotta sitten, nykyään jostain kumman syystä pongaa koneelta haittaohjelmia, mitä mikään muu scanneri ei löydä tai tunnista. Tästä voi päätellä että joko spybot näyttää omiaan tai kaikki muut ohjelmat on suolesta. Itse veikkaan todellakin ensin mainittua.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > hurjia eroja suojaus/siivous ohjelmissa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy