User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 15:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > icpp-online.com virus lukitsee koneen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ICPP-online.com virus lukitsee koneen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
helsinki
Junior Member
_
9. huhtikuuta 2010 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AARGH! Eilen koneen ruutuun tuli "Copyright violation alert" -viesti joka kertoi että olen mukamas ladannut laittomia torrent tiedostoja. Kone menee lukkoon että ruudulla näkyy vain Vaihtoehdot mulla olisi "pass the case to court" jonka valitsemalla ja yhteystiedot täyttämällä ei tapahdu mitään. Toinen vaihtoehto on "Settle case in pre-trial court" elikä maksaa jollekin hämärärälle tilille useampi sata dollaria mihin mä nyt sit en kyl lähde mukaan. Onko kukaan kuullut tälläisestä mitään aikaisemmin ja löytyisikö apua sen pois saamiseksi? Googlettamalla en ole törmännyt mihinkään neuvoihin.

Käytössä mulla on koneeseen esiasennettu uusi Win 7 ja olisin asentanut sen uudelleen/palauttanut sen toimivaan versioon mutta en löydä palautusversiota koneesta ja tekemäni käynnistyslevykään ei jostain syystä tunnut auttavan mitään tässä asiassa. Löytyisikö tähän apua kuinka saan laitettua win 7 uudelleen? Saako jostain Microsoftilta pyydettyä rekisteröintinumeroa (tarra taitaa olla liimattuna koneen kylkeen) vastaan uuden asennuslevyn?

Kiitos vaivannästäsi. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2010 @ 10:03

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > icpp-online.com virus lukitsee koneen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy