User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 03:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > jawa windows puolella
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jawa windows puolella
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pedrof
Junior Member
_
3. huhtikuuta 2012 @ 06:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkä pitäisi suhtautua jawaan windowsissa. Mac käyttäjäthän on nyt blackholen takia uhan alla. Jos samanmoinen väylä keksitään windowsiin, onkohan paljonkin aikaa reagoida?

Mullakin on kone...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2012 @ 06:07

AfterDawn Addict
_
3. huhtikuuta 2012 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin itse pidän Java 7 version koneella niin pitkään kuin mahdollista. Katsotaan sitten jos Windows Java versiossa on tietoturva uhkia.
Kharos
Newbie
_
10. huhtikuuta 2012 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Ainakin itse pidän Java 7 version koneella niin pitkään kuin mahdollista. Katsotaan sitten jos Windows Java versiossa on tietoturva uhkia.
Terve. Tuo Java on hieman outo kikkare mielestäni. Se on tunkenut itsensä vähän joka paikkaa. Tietoturva-asiatuntijat kehottavat välttämään sitä ja sitten toisaalta F-Secure OnlineScanner haluaa sen oikein kernaasti toimiakseen.Jotkin pelit rullaa jouhevammin sen avulla. Itse en ole sitten alkuaikojen(ja siitä on jonnii verran aikaa)enää siihen kajonnut. Mitä vähemmän softaa koneella on sen paremmin wörkkii ja tietoturvakin saattaa olla paremmin hanskassa tai sitten ei.
1pertti
AfterDawn Addict
_
10. huhtikuuta 2012 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Eikös tuo Java 7 ole vielä kehitysversio, jota ei ole tarkoitettu tavalliselle käyttäjälle? Tietoturvaongelmia taas on ollut aikaisemmissakin Java-versioissa ja varmaan on myös tulevissa. Senkin takia päivitykset ovat tärkeitä, mutta julkaisematonta versiota ei kannattane ladata muuten kuin testaustarkoituksiin.
AfterDawn Addict
_
10. huhtikuuta 2012 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun tietääkseni Java 7 ei ole kehitysversio. Tai ainakaan se ei ole Beta/RC/Alpha. Ja itselläni se on toiminut ihan normaalisti ilman kaatumisia. Joku voisi täsmentää jos olen väärässä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2012 @ 23:23

Mainos
_
__

_
Member
_
10. huhtikuuta 2012 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viimeisin kehitysversio Java SE 7 Update 3 ja viimeisin vakaa versio Java SE 6 Update 31.
http://java.com/en/download/faq/java7.xml

Se on semmosta!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2012 @ 23:53

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > jawa windows puolella

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy