User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 21:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > koulun kautta saatu virus muistitikulla/koneella..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koulun kautta saatu virus muistitikulla/koneella..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kimble6
Newbie
_
10. joulukuuta 2009 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen saanut koulun koneista muistitikun avulla viruksen, troijalaisen tai vastaavan, jota en saa poistettua koneesta. Olen ajanut AVG antiviruksen, Avastin, Spybotin ja Ad-Awaren, näistä ainoastaan Ad-aware löysi yhden troijalaisen, mutta silti IE ilmoittaa seuraavaa: "Muhuhaha your browser is hacked by Promish". Olen ajanut HJTn ja sen antama lista on melko pitkä.

Toivoisin, että joku voisi auttaa saamaan koneeni puhtaaksi ja neuvomaan miten saan muistitikultani tärkeät koulutehtävät talteen ilman, että tartutan koneeni uudelleen.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > koulun kautta saatu virus muistitikulla/koneella..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy