User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 11:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > kysymys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kysymys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ryyti22
Suspended due to non-functional email address
_
23. toukokuuta 2010 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Wondovs 7 käyttöjärjestelmä koneella. Kysyisin teiltä ammattilaisilta, että onko turvallista käyttää Spybot- Search& Destory virus ja haitta ohjelmaa? Olen vaan kuullut, että ei suositeltava., joten kysynkin sitä täältä. Ja mikä lis hyvä ja ilmainen virusohjelma. Tällähetkellä on avast.

Ryyti22

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2010 @ 14:02

Member

8 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2010 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä Spybotista, mutta se ei taida olla oikein yhteensopiva Vistan ja Seiskan kanssa. Avast on yksi parhaimmista ilmaisista virustorjunnoista. Itse käytän kuitenkin mieluummin Comodo Antivirus -ohjelmaa.

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
ryyti22
_
28. toukokuuta 2010 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 6630nokia:
En tiedä Spybotista, mutta se ei taida olla oikein yhteensopiva Vistan ja Seiskan kanssa. Avast on yksi parhaimmista ilmaisista virustorjunnoista. Itse käytän kuitenkin mieluummin Comodo Antivirus -ohjelmaa.
Kiitos tiedosta ja mukavaa viikonloppua.
PCcp
Member

6 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2010 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-----------

TVProductions, Uuden sukupolven musiikkia
http://www.youtube.com/watch?v=cFqVjdTIRu8

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. kesäkuuta 2010 @ 14:07

ryyti22
_
2. kesäkuuta 2010 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
Kiitos tiedosta ja mukavaa viikonloppua.
Taidan sit unohtaa koko spibotin käytön. Konee kuitenkian pelaa moitteettomasti. Kiitti
Member
_
2. kesäkuuta 2010 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paskapuhetta,loistavasti toimii 7 kanssa. ei ole mitään ongelmia ollut.
Member

6 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2010 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaleppo:
Paskapuhetta,loistavasti toimii 7 kanssa. ei ole mitään ongelmia ollut.
Paskapuhetta. Mulla pisti vistan bsodaamaan bootissa..
Member
_
2. kesäkuuta 2010 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eipähän ole minulla koskaan kiukutellut,ei xp ei vista ei seiska.

Et vaan osaa.
Mainos
_
__

_
Senior Member

18 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2010 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aina on hyvi toiminu mulla seiskassa ja vistassa.

NZXT Lexa s, Nexus RX-8500 850W, 1000gb,xfx HD7950 3GB amd Phenom II 690T -> 1600T 3,8GHZ, Zalman CNPS-9900NT, Asrock 990fx Extreme3, Kingston HyperX blu 1600mhz 16gb, Nuforce icon udac2.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > kysymys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy