User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 21:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > messenger
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Messenger
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
timpez
Member

3 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2009 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota noin niin, olen aika 100% varma että tämä on virus.
Minulle tuli ilmoitus joltan henkiöltä että on lisännyt kaveriksi. Hyväksyin. Alkoi puhua englantia (tietokone vastailee toden näköisesti automaattisesti kun aina kirjaudut sisään)
Mutta tässä olisi se osoite joten elkää HYVÄKSYKÖ
Jos jollain on lisätietoa tästä, niin olisi kiva saada vähän puhetta tästäkin.
Laitoin jo viestin messsengerin ylläpitoon et eiköhä se tästä selvenny. :)

oteliatippetthd1@hotmail.com

Diana sanoo:
Hello
Timo sanoo:
Mooro?
Diana sanoo:
Sorry to add you like this. My name is Diana
I am the ex of someone you have on MSN
He dared to cheat on me so I'm adding all of his contacts to show them the X videos we made together
You can see them on www.dianasrevenge.com
Timo sanoo:
bot. cheater.
Diana sanoo:
your mom
It's free but you have to confirm you're at least 18
Timo sanoo:
repes
Senior Member

5 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2009 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs tässä nyt sitten oli ihmeellistä? Et ole tarpeeksi fiksu tajutaksesi että tuo on joku täysin tarkoitukseton osoite?

Vai kuulutko niihin ihmisiin jotka vain klikkailevat kaikkia linkkejä ja nappuloita yhtään mitään ajattelematta?
timpez
Member

3 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2009 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En todellakaan kuulu. :) Tämä oli vain ensinmäinen kerta kun itse kohtasin jotain tälläistä. ( Ja tottakai hyväksyin koska usein kaverini käyttävät outoja nimiä jne. )

Ja toisekseen, minulla kyllä on sen verra suojat tollaste kans et se ei kyl pääsis mitää vahinkoa tekee nii se on jo tuhottu. "virus/haittis/joku muu"

Jesus <3
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > messenger

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy