Microsoft Essentials ja Spyware Blaster
|
|
Wea
Newbie
|
19. helmikuuta 2011 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko Microsoft Essentialsin ja Spyware Blasterin yhteiskäyttö haitallista, jos ei käytä muita virus tai vakoiluohjelmia?
Ja muutenkin, onko Microsoft Essentials riittävä suojaamaan tietokonetta haitta ohjelmilta/ viiruksilta? Eli onko se ns. luotettava?
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2011 @ 00:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wea: Onko Microsoft Essentialsin ja Spyware Blasterin yhteiskäyttö haitallista, jos ei käytä muita virus tai vakoiluohjelmia?
Ei ole. SpywareBlasterhan ei oikeastikaan 'suojaa' konetta, vaan muokkaa rekisteriä siten että haittaohjelmat eivät asennu koneelle.Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wea: onko Microsoft Essentials riittävä suojaamaan tietokonetta haitta ohjelmilta/ viiruksilta?
On, mutta parempiakin on. mm.
Avast!
AVG Free
Avira AntiVir
Panda Cloud AntiVirus
Tuossa pari vaihtoehtoa.
Noiden kylkiäiseksi kannattaa ottaa myös joku palomuuri.
Comodo
ZoneAlarm
Sygate Personal Firewall
Tuossa taas pari ehdokkia ;)
----
http://netopas.info/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=4
Kurkkaas tonne, kerrassaan hyödyllinen paketti.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2011 @ 00:31
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2011 @ 01:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Haittaako Malawarebytes jollakin tavoin vaikka Nortonia F-Securea tai kyseisiä, joita edellä on mainittu, olen käsittänyt että Malawarebytes on vain manuaalinen virus skanneri, joka toimii vain kun sitä käytetään, pitääkö paikkansa?
http://www.malwarebytes.org/mbam.php
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2011 @ 01:50
|
AfterDawn Addict
21 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2011 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Haittaako Malawarebytes jollakin tavoin vaikka Nortonia F-Securea tai kyseisiä, joita edellä on mainittu, olen käsittänyt että Malawarebytes on vain manuaalinen virus skanneri, joka toimii vain kun sitä käytetään, pitääkö paikkansa?
Ei pitäisi haitata, sillä minulla kaikki toimii sulassa sovussa.
Avast, Windowsin palomuuri ja kaksi skanneria, joista toinen Malawarebytes.
890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones
|
Wea
Newbie
|
20. helmikuuta 2011 @ 11:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin, nyt on Comodo Firewall asennettu.
Elikkä nyt koneessa on Microsoft Essentials, Comodo Firewall ja Spyware Blaster.
Luulisi noiden riittävän vai?
Ja sitten kysymykseen, eli pitääkö Windowsin palomuuri olla sammutettuna, niinkuin minulla nyt on, kun on jo tuo Comodo Firewall..? + Pitääkö tuosta Comodosta tietää vielä jotain oleellista, kun sitä alkaa ensimmäistä kertaa käyttämään, kun minulla tuo kielitaito on aika surkeahko..?
Kiitos
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2011 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2011 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2011 @ 18:03
|
Wea
Newbie
|
24. helmikuuta 2011 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siis on turvallista, vaikka käyttää Microsoft Essentialsia ja Malwarebytes' Anti Malwarea yhtäaikaan, kun olen kuullut, että niiden kesken voisi syntyä konflikteja..?
Ja siis nyt tietokonettani suojaavat Microsoft Essentials, Comodo Firewall ja Malwarebytes' Anti Malware. Lisäksi minulla on vielä CCleaner ja Spyware Blaster. Luulisi nyt riittävän..? :)
|
Member
3 tuotearviota
|
25. helmikuuta 2011 @ 09:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wea: Eli siis on turvallista, vaikka käyttää Microsoft Essentialsia ja Malwarebytes' Anti Malwarea yhtäaikaan, kun olen kuullut, että niiden kesken voisi syntyä konflikteja..?
Ja siis nyt tietokonettani suojaavat Microsoft Essentials, Comodo Firewall ja Malwarebytes' Anti Malware. Lisäksi minulla on vielä CCleaner ja Spyware Blaster. Luulisi nyt riittävän..? :)
Samoilla välineillä olen mennyt itse jonku aikaa ja mitään ongelmia ei ole ollut.
Kerranviikossa MB skanni ja SB päivitys ja kerran 2 viikossa viruskanaus ME:llä (on muuten tuskasen hias mutta no joo yötä vasten on hyvä laittaa).
|
admins
Suspended due to non-functional email address
|
25. helmikuuta 2011 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wea: Onko Microsoft Essentialsin ja Spyware Blasterin yhteiskäyttö haitallista, jos ei käytä muita virus tai vakoiluohjelmia?
Ja muutenkin, onko Microsoft Essentials riittävä suojaamaan tietokonetta haitta ohjelmilta/ viiruksilta? Eli onko se ns. luotettava?
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Itse siirtynyt käyttämään pelkää microsoftin virustorjuntaa, hyvin on pärjäänny eikä pöpöjä ole ilmestynyt. Selaimena tosin SWR iron, sen vaikutusta en tiedä.
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
|
25. helmikuuta 2011 @ 23:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Minäkin käytän sitä toisessa koneessa. Selaimena on nopea ja luotettava Google chrome. Tuntemattomia selaimia en asenna.
|