tuota on katsottu nyt pari päivää ja kaikki oma osaaminen/osamattomuus käytetty
kone ei käynnisty vikasieto tilassa vaan sama vakoinen ruutu ilmestyy heti
virheenkorjaus puoleltakaan ei pääse eteenpäin virhekoodi 0x0
komentokehoiteruutu aukeaa kun on aikansa renannut virheenkorjaustilaa"regedit,,,,,,,,,,,,winlogon
kansiosta muuttanut shell tietueen arvon ja kehotteen explorer.exeseksi
jopa kiukuspäissäni poistin koko kansion mutta siellähän se taas näyttäisi olevan samanlaisena
formatointi ja uudelleen asennus ei ole vaihtoehto jäärä kun olen
mielenkiinnolla odotan vastauksianne
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arwid: moi!
wait while the connection has been established
tuota on katsottu nyt pari päivää ja kaikki oma osaaminen/osamattomuus käytetty
kone ei käynnisty vikasieto tilassa vaan sama vakoinen ruutu ilmestyy heti
virheenkorjaus puoleltakaan ei pääse eteenpäin virhekoodi 0x0
komentokehoiteruutu aukeaa kun on aikansa renannut virheenkorjaustilaa"regedit,,,,,,,,,,,,winlogon
kansiosta muuttanut shell tietueen arvon ja kehotteen explorer.exeseksi
jopa kiukuspäissäni poistin koko kansion mutta siellähän se taas näyttäisi olevan samanlaisena
formatointi ja uudelleen asennus ei ole vaihtoehto jäärä kun olen
mielenkiinnolla odotan vastauksianne
Olisko tuosta apua tai kuukkelin hakuun se ?Please wait while the connection is being established?
rick
juu kun vaan olisin tehnyt sellaisen, netissä näyttäisi olen tarjontaa mutta toimivaa ei ole vielä kohdalle osunut. hankinta listalla on, kärkipäässä
nurmoosta
google kyllä tarjoaa monenlaista ratkaisua jotka pääosin tarvitset vikasietotilaa ja sehä ei minulla toimi kun pöpö on nopeampi liikkeissään
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arwid: nurmoosta
google kyllä tarjoaa monenlaista ratkaisua jotka pääosin tarvitset vikasietotilaa ja sehä ei minulla toimi kun pöpö on nopeampi liikkeissään
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nurmoosta:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arwid: nurmoosta
Moi nurmoosta
tuo agv oli varsin tehokas työkalu kiitos vinkistä, sillä pääsin alkuun se "sammutti" pöpön että sain koneen käynnistymään normaalisti
vihu oli poistanut tehtävienhallinan käytöstä jonka sain palautettua http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/taskmgrenable.reg malwarebytes perään joka poisti suurimmat
käynnistys valikosta löytyi joitain outouksia joka vaati hieman rekisteriavainten muutoksia ja FRST64.exe hoiti loput