Tuossa vanhalla XP:llä on nyt jonkin aikaa virustorjuntaohjelma päivittäisessä skannauksessa valittanut muutamasta evästeestä.
Nämä evästeet ovat nimeltään:
Atdmt ja Yieldmanager.
Haluaisin tietää minkä heimon evästeihin nämä kuuluvat ja ovatko ne haitallisia?
Sen verran tiedän, että näiden evästeiden pitäisi avata kokoajan ponnahdusikkunoita(?). Minun koneessa ei tapahdu mitään erikoista. Vähän hidas vain.
AVG:n päivittäisessä koko koneen tarkistuksessa, se löytää vähän väliä niitä Yieldmanagereja ja Atdmt. Koskaan ei tiedä kumpaa niistä (Tai kumpaakin).
Ei siinä muuten mitään mutta minua huolestuttaa kun kone on hidas ja AVG ei pysty poistamanaa niitä. Siirtää vain Vaultiin ja ne eivät tunnu katoavan. Ei sitten millään.
En tiedä auttaako se tieto, että käytän Firefoxia.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dialoong: Ei siinä muuten mitään mutta minua huolestuttaa kun kone on hidas ja AVG ei pysty poistamanaa niitä. Siirtää vain Vaultiin ja ne eivät tunnu katoavan. Ei sitten millään.
Henkilökohtaisesti kyllä suosittelisin vaihtamaan johonkin toiseen av-softaan, eipä ole kummoinen softa jos ei pääse seurantapipareistakaan eroon :P AVG ei ole enää moniin vuosiin loistanut yhtään millään osa-alueella. Softan vaihto voisi olla myös ratkaisu tuohon hitauteen, melkoisen monella se on ainakin auttanut.