User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 00:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > netti jumii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
netti jumii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
26. syyskuuta 2009 @ 03:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja aukeilee älyttömän hitaasti, olen ajannu kaikilla ohjelmilla läpi eikä auta asiaa.
Pellekasa
Newbie
_
8. lokakuuta 2009 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla samanlaista oiretta, toistaiseksi ei apua ole löytynyt. Mikäs käyttöjärjestelmä sinulla on? Itse tuskailen tässä Vistan kanssa.

Pystytkö päivittämään esim virustutkan tai pystytkö siirtämään tiedostoja netistä?
Member
_
8. lokakuuta 2009 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
8. lokakuuta 2009 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP on käyttis ja syndelin palon otin ja vaihoin netti liittymää, enen oli yhteys olevinaan adsl 5M/2M mutta toinen suunta oli alle yhen, otin mokkulan 1M ni sivut rupes aukeilee. eikä ole ollu sen koomin mitään ongelmii. Tosi oli varmaan koneessa taas joku örkki. mut sekin läks pois.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > netti jumii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy