User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 15:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > norton ja spotify ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Norton ja spotify ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
trouer
Newbie
_
28. tammikuuta 2010 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Norton väittää mun spotifyn olevan troijalainen hevonen, eli kannattaa vaan ohittaa tämä? Koska luotan spotifyyn, ja olen ladannut sen jo vuosi sitten spotifyn omilta sivuilta ja aikasemmin tämmöstä ongelmaa ei ole tullut.
hugin
Newbie
_
28. tammikuuta 2010 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan sama ongelma ilmeni minulla juuri, ilmeisesti Norton latasi päivityksen, joka tulkitsee Spotifyn troijalaiseksi. Yritin poistaa ja asentaa uudelleen Spotifyn, mutta se ei auta tai pahentaa tilannetta - ei salli asennusta.
SamuliR
Newbie
_
19. helmikuuta 2010 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ratkesko teillä tämä ongelma. mulla on saman laista ongelmaa yhden autodiagnostiikka softan kanssa, norton poistaa siitä yhdel dll tiedoston.
oon laittanut sen ohituksiin mut ei auta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2010 @ 16:04

Senior Member

32 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2010 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2010 @ 11:37

trouer
Newbie
_
19. helmikuuta 2010 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin,
keksin ratkasun. Eli eka poista spotify sitten laita nortonin auto protect pois minkä jälkeen mee norttonin pää ikkunan kautta asetukset>virustorjunta>tarkistukset ja riskit> alhaalla 2 määritä kohtaa ite laitoin spotify kansion kaikkiin poikkeuksiin ja sitten alko toimimaan:)
SamuliR
Newbie
_
20. helmikuuta 2010 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep jep, nyt mennää sillee että sonar sekä autoprotect pois päältä nii nyt toimii toistaiseksi, ei oo vaa kauheen tarkoituksen mukaista.
Senior Member

32 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2010 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2010 @ 11:38

Mainos
_
__

_
Member

11 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2010 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Symantec on uusimmassa päivityksessä korjannut bugin, mutta jos virustorjunta ei ole ladannut päivityksiä niin tässä linkkejä...

32Bit Windows: ftp://ftp.symantec.com/AVDEFS/norton_antivirus/rapidrelease/symrapidreleasedefsv5i32.exe

64bit Windows: ftp://ftp.symantec.com/AVDEFS/norton_antivirus/rapidrelease/symrapidreleasedefsv5i64.exe

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2010 @ 20:58

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > norton ja spotify ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy