User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 08:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > onko appdata/roaming/update.exe haittaohjelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko appdata/roaming/update.exe haittaohjelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2011 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve! Minulla olisi semmoinen ongelma että tässä vähän aikaa sitten minulla on alkanut tulemaan tuo update.exe esiin joka käynnistyksen yhteydessä. Vaikka poistaisin sen niin se vain tulee takaisin. Avast ei sano että olisi haittaohjelma, mutta ei sitä tiedä.
Joten olisi kiva jos joku jeesais.

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
Senior Member

32 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2011 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JP24:
Terve! Minulla olisi semmoinen ongelma että tässä vähän aikaa sitten minulla on alkanut tulemaan tuo update.exe esiin joka käynnistyksen yhteydessä. Vaikka poistaisin sen niin se vain tulee takaisin. Avast ei sano että olisi haittaohjelma, mutta ei sitä tiedä.
Joten olisi kiva jos joku jeesais.
Googlaamalla löytyi haulla tuonlaista, en jaksa alkaa kääntään teksetejä itsellen nyt kunnolla ymmärettävään malliin jos osaat sitä lontoonta suhteelisen sujuvasti niin asia selvinnee aika nopeastikin. link link

Tää on aika hyvä skanneri, ms.n oma kans aikaa menee sitten alemmalla kun vetää rankimman tarkistuksen. link link
JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2011 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia korjaantui kun hankkisin malwarebytesin ja se oli virus joten se postui ja ei enään mene päälle startupissa.

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
Senior Member

32 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2011 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hyvä kun löytyi ja selvis.

Oppia olen löytänyt asiaan threadeilta jossa Kalminen tutkii lokeja ja neuvoo virusten poistoissa työkaluissa mitä käytetään skannauksissa ja puhdituksissa, niitä välillä lukemalla saattaa ominpäin löytää vastauksia mahdolisiin virus ongelmiin.
Viljam
Member
_
29. lokakuuta 2011 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti power_age:
No hyvä kun löytyi ja selvis.

Oppia olen löytänyt asiaan threadeilta jossa Kalminen tutkii lokeja ja neuvoo virusten poistoissa työkaluissa mitä käytetään skannauksissa ja puhdituksissa, niitä välillä lukemalla saattaa ominpäin löytää vastauksia mahdolisiin virus ongelmiin.
Huono neuvo,ominpäin sorkkimalla saa pahimmoillaan koneen uudelleenasennus kuntoon,antaa vain osaavampien hoitaa;)
Mainos
_
__

_
Senior Member

32 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2011 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Viljam:
Huono neuvo,ominpäin sorkkimalla saa pahimmoillaan koneen uudelleenasennus kuntoon,antaa vain osaavampien hoitaa;)
Ai mites niin jos ei kerran muutenkaan sitä apua löydy, monissa asioissa samalla tavoin on joutun lähes kaikken tekeen monasti auttamistenkin jälkeen uudelleen.

En tarkoitta hakkua ketään, niin se vain on mennyt, itse joutun oppeteleen useat asiat:|

Kyllä se käyttis on jo asenneltu muutamaakin kertaan, ja kertaaleen hakkeri tms. halus pitää hauskaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2011 @ 23:29

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > onko appdata/roaming/update.exe haittaohjelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy