User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 11:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > onko joku virus tms / google chrome
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko joku virus tms / Google Chrome
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
31. maaliskuuta 2013 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään ilmestyny seuraavanlainen ongelma: Kirjoittamaani tekstiin ilmestyy alleviivauksia, näiden alleviivattujen sanojen kautta pääsisi ainakin mainos ja treffisivustoille.
Samoin kun luen jonkun muun kirjoittamia esim blogeja, niissäKIN on näitä alleviivattuja sanoja. Muilta kun kyselen, heillä ne ei näy.
Koneessa on Malvarebyte Anti-malvare ja se EI löydä mitään ökkiäisiä.
Jos jotain ohjeita/vinkkejä annatte, niin silleen sitten että tällanen keski-ikäinen naisimmeinenkin sen ymmärtää ;) Kiitos !
Muoks: ihan sama mille sivulle menen niin näitä "linkkejä" on... iltasanomienkin uutisissa :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2013 @ 08:14

stalacave
Member

2 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2013 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama juttu firefoxissa.. vaihdoin internet explorer 10:een ja ongelma katosi.
Virukset myös oon kattonu koneelta moneen kertaan ja en vain ymmärtänyt mistä noita alleviivauksia tuli kaikkiin teksteihin.
Tosiaan kun laitto hiiren sen alleviivatun sanan päälle niin näyttää erinäisiä mainoksia ja kun sitä klikkaa niin menee millon minnekkin sivulle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2013 @ 08:34

Newbie
_
31. maaliskuuta 2013 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stalacave:
Mulla oli sama juttu firefoxissa.. vaihdoin internet explorer 10:een ja ongelma katosi.
Virukset myös oon kattonu koneelta moneen kertaan ja en vain ymmärtänyt mistä noita alleviivauksia tuli kaikkiin teksteihin.
Tosiaan kun laitto hiiren sen alleviivatun sanan päälle niin näyttää erinäisiä mainoksia ja kun sitä klikkaa niin menee millon minnekkin sivulle.
Hmm .. ja mä vaihdoin just pari päivää sitte firefoxista tähän ku en saanu ketulla auki kuvia/videoita...
Nyt mulla pyörii tuolla taustalla täystarkistus.
mitähän selainta sitä seuraavaks koittas..
Suosituksia ? Win7:lla mennään.
AfterDawn Addict
_
31. maaliskuuta 2013 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kokeilla Chromen uudelleen asennusta. Eli poista se+ kaikki Google nimiset kansiot ja asenna uudelleen.
Newbie
_
31. maaliskuuta 2013 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Kannattaa kokeilla Chromen uudelleen asennusta. Eli poista se+ kaikki Google nimiset kansiot ja asenna uudelleen.
Oukki, laitan tyttären hommiin kunhan se herää ;)
Senior Member

3 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2013 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cassius04:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stalacave:
Hmm .. ja mä vaihdoin just pari päivää sitte firefoxista tähän ku en saanu ketulla auki kuvia/videoita...
Nyt mulla pyörii tuolla taustalla täystarkistus.
mitähän selainta sitä seuraavaks koittas..
Suosituksia ? Win7:lla mennään.

Ei ole selaimesta kiinni, vaan jostakin asennetusta selaimen lisäosasta tai asennetusta ohjelmasta, eli tarkistakaa asennetut ohjelmat ja selaimen kaikki lisäosta ja laajennukset. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f...957512/#5845297

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
Senior Member

32 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2013 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Just googlen työkalupakissa on niitä eri asetuksia,
siellähän on joku alleviivaus juttukin monen muunkin työkalun lisäksi,
itse kytken melkeinpä kaikki pois päältä.

Vain sen pari kolme mikä itselle tarpeellista jätän käyttöön.

Eli sinne työkalupakin asetuksiin menisin ensin tutkailemaan tilannetta.
Newbie
_
31. maaliskuuta 2013 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tollanen ku : BIROWWSY E2SAVEE... siinä oli ruksi, poistin sen ni nyt ainaki on alleviivaukset poissa. Mikähän toi mahtaa olla ??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2013 @ 12:13

Mainos
_
__

_
Senior Member

32 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2013 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tossa on siitä ja mitä se tekee,
käytä vaikka translatoria jos ei kunnollista kielitaitoa saat siitä ainakin jotain tietoa.

Bing translator IE.ssä on tietoteknisissä sivussa useasti selkeämpi kääntäjä,
eli IE selaimella kilk hiiren oikealla & käännä bingin avulla,
tosin kaikki sivut eivät käänny no eipä ne kaikki käänny goolellakaan.

http://www.shouldiremoveit.com/Browse2save-20060-program.aspx
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lataa Google Chrome - uuden sukupolven selain

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Maailmassa on yksi maa, jossa Chrome ei ole suosituin selain 1 1. lokakuuta 2021 Keskustelua uutisista
Chrome lakkaa toimimasta vanhoilla tietokoneilla 1 17. helmikuuta 2021 Keskustelua uutisista
Chrome 85 -versio julkaistu: 10% nopeampi sivun lataus, välilehtiryhmät ja muuta 2 28. elokuuta 2020 Keskustelua uutisista
Chrome estää vaaralliset latausyritykset ? Muutos alkaa jo ensi kuussa 1 11. helmikuuta 2020 Keskustelua uutisista
Hyvästit raskaille nettimainoksille ? Chrome estää ei-toivottuja mainoksia 2 7. heinäkuuta 2019 Keskustelua uutisista
Tätä Huawein Android-lisenssin poisto tarkoittaa: Miljoonat sovellukset lakkaavat toimimasta, tietoturva rapautuu, Chrome poistuu, Gmail poistuu, ... 1 20. toukokuuta 2019 Keskustelua uutisista
Uusi haavoittuvuus hyväksikäyttää Chrome-selaimen osoitepalkkia 1 30. huhtikuuta 2019 Keskustelua uutisista
Microsoft keksi näppärän Chrome- ja Firefox-laajennoksen ? Lisää Edgen käyttöä 5 19. maaliskuuta 2019 Keskustelua uutisista
Chrome rajoittaa mainosblokkereiden toimintaa 13 29. tammikuuta 2019 Keskustelua uutisista
Google kiristää ruuvia ? Chrome saattaa estää koko sivuston mainokset 3 7. marraskuuta 2018 Keskustelua uutisista

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > onko joku virus tms / google chrome

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy