User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 11:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > onko tämä virus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko tämä virus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hanki
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2013 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moni varmaan tietää avira antiviruksen - Onko se ylisuojaava?

Elikkä yritän ladata yhtä private servua (ExtaliaMS) peliin nimeltä Maplestory. Olen käyttänyt 'Avira Antivirusta' joka on valittanut sitä troijalaiseksi kun olen ladannut - Aluksi oletin että se on troijalainen, mutta kyseisessä serverissä on joka sekunti yli 15 000 (?) pelaajaa online, sekä tiedän paljon tubettajia jotka pelaavat serverillä, ja joka ikinen on sanonut ettei se ole viirus.

Siis se serveri, eli tiedosto mikä ladataan laitetaan kansioon missä pelin tiedot ovat. ja kun klikkaa tiedostoa, se aukaisee pelin (Maplestory) mutta yhdistää ExtaliaMS serverille.

Siinä siis kysymys, luotanko Aviraan vai uskonko muita?

Nykyään käytän avast! nimistä viiruksentorjuntaohjelmaa, en ole kokeillut että valittaako se viiruksisa.

Erityisesti ne jotka pelaavat tai ovat pelanneet Extaliassa, voisivat vastata. (-:
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. huhtikuuta 2013 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen vannoutunut Aviran käyttäjä ja voin sanoa kokemuksella että Avira antaa varmaankin eniten noita false positive tunnistuksia.
Nopea googletus kertoo että ainakin jokin versio tuosta extaliams.exe/maplestory.exe on false positive. Aviran ei enää pitäisi tunnistaa sitä virukseksi.
https://analysis.avira.com/en/status?un...identid=1294804

las ballenas son el camino
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > onko tämä virus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy