User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 20:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > palomuurin avaaminen ulospäin suuntautuvalle liikenteelle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Palomuurin avaaminen ulospäin suuntautuvalle liikenteelle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sibyl
Newbie
_
26. joulukuuta 2009 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
sain vähän aikaa sitten kutsun Voddleriin, ja olen yrittänyt saada sitä käyntiin, mutta ohjelma herjaa palomuurista. Saan aina seuraavanlaisen viestin ohjelman käynnistyksen yhteydessä: "You have a firewall, open your firewall for outgoing trafic". Olen yrittänyt säätää erilaisia asetuksia, mutta en tosiaankaan aloittelijana ymmärrä miten palomuuri avataan ulospäin suuntautuvalle liikenteelle. Enkä uskalla muuttaa asetuksia itse, sillä haluan kuitenkin tietoturvatason säilyvän hyvänä. Olisiko täällä joku joka osaisi auttaa ja tietäisi miten palomuuri avataan? Eihän sitä kuitenkaan voi poistaa kokonaan käytöstä. Minulla on käytössä myös Windowsin palomuuri ja virustorjuntaohjelmista F-Secure.
Kerran Voddler toimi tehtyjäni joitain säätöjä mutta eipä sitten enää seuraavalla kerralla, herjasi taas palomuurista, enkä muista mitä oikein tein!

No mutta olen kovasti kiitollinen jos joku osaisi auttaa. Voddlerin omat sivutkaan eivät osaanneet...
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2009 @ 17:16

Member
_
26. joulukuuta 2009 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vistassa:Ohjauspaneeli-valitse näkymäksi ohjauspaneelin pääikkuna-salli ohj. win palom.
kautta-poikkeukset välilehti-jos ohj. ei löydy listasta click lisää ohj.-tulee uusi lista,jos ei löydy-selaa-etsi Voddler-okokokokokokokokok

On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > palomuurin avaaminen ulospäin suuntautuvalle liikenteelle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy