Paras virusten torjunta ohjelma
|
|
325tds
Inactive
|
2. tammikuuta 2010 @ 15:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän olisi paras viruseten torjunta ohjelma jossa on myös palomuuri? maksulliset on varmaan aina parempia ku ilmaset? mikähän ois maksullisista paras? minkähänlainen toi eset olis? linkki sivuille http://www.eset.com/
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
2. tammikuuta 2010 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
|
mahaluun
Member
3 tuotearviota
|
2. tammikuuta 2010 @ 23:21 |
Linkki tähän viestiin
|
otsikko oisi voinut olla vähän parempi, esim hyvä virustentorjunta ohjelma tähän koneeseen, koska nyt saatta kaikki tulla hokemaan avast vs joku sun muuta, mutta sitä en tänne tullut hokemaan.
Eli minkälainen kone on, jos on paljon rammia esim 2-4gb nii ota vaikka maksulliselta puolelta f-secure, mutta kyllä ilmaisetkin osaavat asiansa hoitaa, yksi olisi justiin tuo avast! ja palomuuriksi avg, mutta taidat varmaan haluta ohjelmaa jossa on molemmat, sitten olisi taas kaspersky internet security 2010.
nämä sitten minun mielipiteitäni!
Joskus luin lehdestä tuosta esetistä että osaa torjua virukset ja oikeat ohjelmat sitä mukaan kun se oppii, "kehittynyt tekoäly" voit sitäkin kokeilla vaikuttaa hyvältä
Kotelo: Antec Sonata III 500W. Prossa: Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 GHz. Näyttis: Powercolor HD 5770. RAM: 4Gb. Äänikortti: High Definition Audio. Kovo: Maxtor 500GB. Emo: Asus Striker II Formula. Näyttö: BENQ G2420HDBL 24"/FULLHD/DVI. Käyttis: Windows 7 Home Premium
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2010 @ 09:48
|
eskola53
Newbie
|
2. tammikuuta 2010 @ 23:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mahaluun: otsikko oisi voinut olla vähän parempi, esim hyvä virustentorjunta ohjelma tähän koneeseen, koska nyt saatta kaikki tulla hokemaan avast vs joku sun muuta, mutta sitä en tänne tullut hokemaan.
Eli minkälainen kone on, jos on paljon rammia esim 2-4gb nii ota vaikka maksulliselta puolelta f-secure, mutta kyllä ilmaisetkin osaavat asiansa hoitaa, yksi olisi justiin tuo avast! ja palomuuriksi avg, mutta taidat varmaan haluta ohjelmaa jossa on molemmat, sitten olisi taas kaspersky internet security 2010.
nämä sitten minun mielipiteitäni!
mul on norton ja on ollu kolme eri konetta. ainatoimii.
|
Junior Member
|
3. tammikuuta 2010 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ääni Avastille. Mulla on avastin professional eli maksullinen ja hälyttää paremmin, kuin AVG virustorjunta! Siinä minun mielipiteeni.
|
leffa1
Member
|
3. tammikuuta 2010 @ 16:07 |
Linkki tähän viestiin
|
f-securea en kannata kellekkään mun kannettavan se täytti mato viiruksilla ja troijalisilla ja 1 viiruksen se löyti ja ei voinu ku nimetä uudestaan ja sen jälkeen se hajottiki jotakin tärkeitä tiedostoja
ilmasista viirus torjunnoista hyvä on avst mulla on tällä hetkellä norton game edition ja hyvin tekee työtä
AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2010 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leffa1: f-securea en kannata kellekkään mun kannettavan se täytti mato viiruksilla ja troijalisilla ja 1 viiruksen se löyti ja ei voinu ku nimetä uudestaan ja sen jälkeen se hajottiki jotakin tärkeitä tiedostoja
ilmasista viirus torjunnoista hyvä on avst mulla on tällä hetkellä norton game edition ja hyvin tekee työtä
No kuka sitten käski niitä haitakkeita ladata ja asentaa? Itsestäänkää ne ei sinne pompi jollain myysteerisellä tavalla, ellei sitten sinulla ole joitain aataminaikaisia ohjelmia asennettuna jotka vuotavat kuin seula.
GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2010 @ 16:30
|
leffa1
Member
|
3. tammikuuta 2010 @ 22:41 |
Linkki tähän viestiin
|
ite en konetta käytä nykyisin mutta mää oon laittanu siihe suojaus asetukset täysille
kerran käväsin xboxin koti sivulla niin hups sieltä hyppäs koneeseen joku haitta ohjelma ja se f-secure ilmotti sitte kun se viirus pääsi koeeseen ja kysy mitä tehdään kokeilin kaikki vaihto ehdot ja nimen vaihto onnistu ja sen jälkee koko kone meniki iha salmuun mutta asensin vistan uudestaa ja kone pelittää nytte
AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2010 @ 22:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten jo mainitsin, niin itsestään ne ei koneelle pompi paitsi ehkä Drive-by downloadina jostakin päivittämättömästä ja reikäisesta ohjelmasta/selaimen lisäosasta. Sitten jos ollaan järjestelmänvalvojan oikeuksilla liikenteessä ja Vistasta/seiskasta on myös UAC suljettu niin avot.
Saattoihan se olla myös false positive F-Securelta jostakin oikeasti tärkeästä tiedostosta, tosin niin käy äffän kohdalla harvoin.
|
325tds
Inactive
|
4. tammikuuta 2010 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
No oisko kenelläkään kokemuksia tosta esetistä? oon vähä suunitellu että jos sen laittais ku hintakaan ei oo ku semmonen 70? pari vuotta...
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2010 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 325tds: No oisko kenelläkään kokemuksia tosta esetistä? oon vähä suunitellu että jos sen laittais ku hintakaan ei oo ku semmonen 70? pari vuotta...
Jos välttämättä maksullisen haluaa niin Eset smart security on palomuurihärpäikkeineen hyvä vaihtoehto.
Itsellä oli kakkos koneella Eset, eikä moitteen sijaa ollut, myös muutama tuttavani on jo pidemmän aikaa käyttänyt Esettiä ja tyytyväisiä ovat olleet.
Tässä vuosien varrella on tullut kokeiltua kaikenlaisia virustorjuntasoftia mutta aina olen jostain syystä avastiin palannut. Tällähetkellä Avast + Windows7 firewall control
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2010 @ 18:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ollu toi eset nod32 n. 5 vuotta käytössä, ei ikinä tullut viruksia koneelle eikä tulis mieleenkään vaihtaa muuhun.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2010 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ollu toi eset nod32 n. 5 vuotta käytössä, ei ikinä tullut viruksia koneelle eikä tulis mieleenkään vaihtaa muuhun.
|
Member
5 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2010 @ 19:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Norton kans varteenotettava vaihtoehto maksullisten puolelta, itse käyttänyt sitä jo 4 vuotta ja ihan hyvin toiminut, parantunut vuosi vuodelta. Oli mikrobitin arvostelussa taas kärkisijalla.
Ja ilmaisten puolelta ehdottomasti Avast!.
Pelikone: AMD Phenom II 965BE @ 3.4GHz + Scythe Mugen 2 rev B | Asus M4A785TD-V Evo | 2 x Kingston HyperX 2GB DDR3 1600MHz | AMD Sapphire Radeon HD6870 1GB GDDR5 | 2 x Samsung Spinpoint F3 500GB = 1TB | Antec Three Hundred + 3 x Scythe Slip Stream 120mm & Kaze Q Fan Controller | Silverstone Strider Essential 500W | Windows 7 Ultimate 64bit | LG L196WTQ-WF 19" | Logitech MX518 | Microsoft SideWinder X4
TV: LG 32LE450N 32" Full HD
Luuri: Nokia 5630 XpressMusic
|
AMONRAA
Suspended due to non-functional email address
|
10. tammikuuta 2010 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Norton intert Secure helppo käytää ja ilmottaa hädän tulleessa
|
325tds
Inactive
|
10. tammikuuta 2010 @ 23:29 |
Linkki tähän viestiin
|
kumpi noista eseteistä on sitte parempi toi ESET Smart Security 4 vai ESET NOD32 Antivirus 4?
|
Freek99
Junior Member
|
11. tammikuuta 2010 @ 14:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä on maksullisista "kevyin" vaihtoehto?
Nortonin trial-versioilla menty jonkin aikaa ilman ongelmia... ilmaisohjelmiin en henk.koht enää luota sattuneista syistä...
|
ArskaTB
Newbie
5 tuotearviota
|
28. tammikuuta 2010 @ 01:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Eset Smart Security: Virustentorjunta + Vakoiluohjelmasuojaus + Palomuuri + Roskapostinesto
Eset Nod32: Hallintakonsoli + Virustentorjunta + Vakoiluohjelmasuojaus
Suosittelen tuota smart securityä, mutta molemmat ovat erittäin varteen otettavia vaihtoehtoja.
Itsellä ollut Smart Security käytössä jo muutaman vuoden ja hyvin on pelannut
|
warwas
Suspended permanently
|
28. tammikuuta 2010 @ 02:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Maksullisen paremmuus ilmaisiin on niiden lisäominaisudet, esim. palomuurit ja jne... muut härpäkkeet.
Ihann sama jos alla 1000? maksava virustorjunta jos käyttjä ei päivitä ohjelmistoja eikä käyttöjärjestelmää.
Kasperskya en suosittelisi kokemattomalle, suurin osa kysyjista ei tajuis mitään sen ProActivesta/sen hyödyistä mitkä pesee Nortonit ja Esetit hetkessä. Norton ja Eset taas enemmin niille ketkä eivät välttämättä paljoa osaa.
Edelleen ilmaisilla pärjää, esim jos Vista niin helppoa kontrolloida ulospäinmenevää liikennettä.
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
28. tammikuuta 2010 @ 06:48 |
Linkki tähän viestiin
|
avast 4.8 riittää, on myös saatavilla maksullinen pro versio.
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
lakeeja95
|
28. tammikuuta 2010 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelen Norttonia... minun mielestä paras vaihto ehto viiruksien torjuntaan
|
Sammy_Day
|
28. tammikuuta 2010 @ 16:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen käyttänyt F-Securea 7 vuotta, ei koskaan mitään moittimista. Suosittelen. Niin ja suojaus tasosta ja asetuksista voi määritellä miten homma pelittää.
|
ArskaTB
Newbie
5 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2010 @ 09:26 |
Linkki tähän viestiin
|
jos oikeasti haluaa hyvän palomuurin tai jtn niin saa hankkia rautapuolen palomuurin, esim. d-link:ltä
softapuolella parhaimman suojauksen saa eset smart securityllä
toissijaisena tulevat: Kaspersky, Bitdefender, Symantec ja F-Secure
|
warwas
Suspended permanently
|
1. helmikuuta 2010 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArskaTB: jos oikeasti haluaa hyvän palomuurin tai jtn niin saa hankkia rautapuolen palomuurin, esim. d-link:ltä
softapuolella parhaimman suojauksen saa eset smart securityllä
toissijaisena tulevat: Kaspersky, Bitdefender, Symantec ja F-Secure
Mistäs tuommoiset tiedot olet repinyt softapuolelta?
Esim. av-comparativessissa Eset on viimeksi ollut vuoden softa vuonna 2007!
Tuo testi ei todellakaan kaikkea kerro enkä itse sen perusteella mitään valitse mutta on kumminkin kattavin testi.
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
5. helmikuuta 2010 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Avast!
Itselläni on kuitenkin sen verran heikkotehoinen läppäri, niin oikein
loistava ohjelma.
BitFenix Shinobi windowed | i5 3570K + Corator DS | Samsung 840 120GB | 2x500GB WD HDD | ASUS DC2o GTX 660 | Antec HCG 520W | Kingston Hyper X blue 8GB 1600mhz | Perus dvd-asema | Asus P8Z77-V LX2 || Acer Aspire 7736ZG | T4400 2,2ghz | G210M | 3gb RAM | 250gb HDD | 17" Led Lcd
|