User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 11:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > svchost.exe
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Svchost.exe
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Soul91
Junior Member
_
5. toukokuuta 2010 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun Avira AntiVir herjaa että mulla ois ton niminen virus, mutta jossain luki että toi on joku Windowsin oma juttu, mut kuuluisko sen olla tässä paikassa: C:\Users\minä\AppData\Roaming\Winbooterr\Svchost.exe? Eli mitä pitäis tehä? Niin ja se väittää sen olevan TR/Dropper.Gen Trojan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2010 @ 19:13

Junior Member
_
5. toukokuuta 2010 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kohteen sijainnista päätellen tiedosto poistoon vaan.

No signs of wisdom.
Soul91
Junior Member
_
5. toukokuuta 2010 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei niin arvelinkin mut piti vielä varmistaa, kiitti!
Soul91
Junior Member
_
5. toukokuuta 2010 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaha, pukkaa aina vaa uutta varotusta poistamisen valinnan jälkeen ja ilmestyy takasin... Olisko mitään neuvoja?
finlandery
Member
_
5. toukokuuta 2010 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiks toi svchost oo joku ihan vinukan oma, saattaa myös tarvita uudelleen käynnistyksen että hävii
Mainos
_
__

_
Member

6 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2010 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Svchost on Windowsin omia prosesseja mutta ne sijaitsevat C:\Windows\System32 tai jossain siellä eikä tuolla: C:\Users\minä\AppData\Roaming\Winbooterr\Svchost.exe

Eli Virus on

E: Jos ei suostu poistamaan niin koita vikasietotilassa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2010 @ 21:09

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > svchost.exe

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy