User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 03:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > text-enhance, miten poistaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
text-enhance, miten poistaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
4lc0h0lic
Newbie
_
6. maaliskuuta 2012 @ 03:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivää!

Elikkän en saa poistettuu tota text-enhance skeidaa mun koneelt...
Käytän mozillaa ja windows 7
Voisikohan joku kertoa miten saan ton text-enhance skeidan pois mun koneelt
Muutenhan toi ei kait tee konelle mitää, mut joka sivul minkä avaan, ni toi alleviivaa random sanan ja kun kursori osuu siihe päälle ni ponnahtaa mainos.
Senior Member
_
16. huhtikuuta 2012 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 4lc0h0lic:
Päivää!

Elikkän en saa poistettuu tota text-enhance skeidaa mun koneelt...
Käytän mozillaa ja windows 7
Voisikohan joku kertoa miten saan ton text-enhance skeidan pois mun koneelt
Muutenhan toi ei kait tee konelle mitää, mut joka sivul minkä avaan, ni toi alleviivaa random sanan ja kun kursori osuu siihe päälle ni ponnahtaa mainos.
Olisko Vuze asennettuna? Jos on niin sen mukana tulee usein firefoxiin tuo liitännäinen. Sen voi poistaa normaalisti eli vuze-liitännäinen pois firefoxista. Voi olla tullut myös jonkin muunkin ohjelman mukana.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > text-enhance, miten poistaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy