tietokoneen käytön seuranta?
|
|
just4play
Member
|
9. lokakuuta 2010 @ 03:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko sellaisia ohjelmia, joilla voidaan seurata tietokoneen käyttöä niin, ettei ohjelma näy tehtävienhallinnassa? Eli joku pystyisi seuraamaan kaiken mitä teen kirjoitan jne enkä tiedä ohjelman olemassaolosta mitään?
ymmärrystä - olen vasta-alkaja!
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2010 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä vaan. mm. Keyloggereita, spywareja sekä troijalaisia.
|
just4play
Member
|
9. lokakuuta 2010 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten löydän ne?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2010 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
just4play
Member
|
10. lokakuuta 2010 @ 20:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehkä joku koneen seurantaan liittyvä ohjelma. Joku pian tarkkailee mitä teen koneellani. Haluisin varmistuksen, ettei minkään latauksen yhteydessä olisi lipsahtanut koneelle keyloggereita jne.
|
Senior Member
22 tuotearviota
|
10. lokakuuta 2010 @ 21:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti just4play: Ehkä joku koneen seurantaan liittyvä ohjelma. Joku pian tarkkailee mitä teen koneellani. Haluisin varmistuksen, ettei minkään latauksen yhteydessä olisi lipsahtanut koneelle keyloggereita jne.
Lataa sitten vaikka nuo kaikki ja skannaa joka päivä jos siltä tuntuu. :D
AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2010 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse scannailen säännöllisesti Malwarebytesillä kovalevyä, ja poistan seurantaevästeet CCleanerilla. Kannattaa ottaa tavaksi, pysyy kone puhtaana. :)
Tosiaan, voit kokeilla scannailla noilla ehdottamallani softilla, jos jotain sattuisi löytymään.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2010 @ 20:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Tupla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2010 @ 20:29
|
Member
8 tuotearviota
|
13. lokakuuta 2010 @ 22:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksiköhän malwarebytestä ei ole päivitetty sitten kevään jälkeen?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. lokakuuta 2010 @ 22:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Miksiköhän malwarebytestä ei ole päivitetty sitten kevään jälkeen?
Siis, mitä? Kyllä Malwarebytesin saa päivitettyä itse ohjelmalla, "päivitä" sarakkeessa. Joka kerta kun käytät Malwarebytesiä, muista tarkistaa päivitykset!
E:typoo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2010 @ 23:00
|
Junior Member
|
13. lokakuuta 2010 @ 23:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zo3L: Lainaus: Miksiköhän malwarebytestä ei ole päivitetty sitten kevään jälkeen?
Siis, mitä? Kyllä Malwarebytesin saa päivitettyä itse ohjelmalla, "päivitä" sarakkeessa. Joka kerta kun käytät Malwarebytesiä, muista tarkistaa päivitykset!
E:typoo
Tottakai tunnisteet pitää päivittää.
Itse ohjemasta on versio huhtikuulta uusin.
Carrexc
|
Member
8 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2010 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Meinasin ohjelman versiota kun viimeinen versio 1.46 :)
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2010 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Aaa, no eihän tuolla "ohjelman versiolla" ole mitään väliä, kunhan tunnistaa haitakkeet, ja osaa poistaa ne :)
|