User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > trojan win32 ja backdoor.frauder
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Trojan win32 Ja Backdoor.frauder
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tepason
Newbie
_
31. elokuuta 2011 @ 01:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo moi.
Mulla on tällänen ongelma että ykspäivä kun aloin puhistamaan konetta ASC:llä
(advanced systemcare:lla) niin katoin tarkemmin noita mitä se skannas ja huomasin että siellä pyöri :

"Trojan.win32agent ja muita"
sekä
"Backdoor.frauder"
Ja aloin kattoon netistä mitä ne oli ja miten ne poistettaisiin, muttakun en ymmärtäny mitään niin tulin kysymään täältä apua.
Voisiko joku opastaa mua ton kanssa kädestä pitäen?
AfterDawn Addict
_
31. elokuuta 2011 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tepason:
Joo moi.
(advanced systemcare:lla) niin katoin tarkemmin noita mitä se skannas ja huomasin että siellä pyöri :

sekä
"Backdoor.frauder"
Ja aloin kattoon netistä mitä ne oli ja miten ne poistettaisiin, muttakun en ymmärtäny mitään niin tulin kysymään täältä apua.
Sitä Advanzed ohjelmaa ei kannata käyttää. Scannaa kone vaikkapa tällä: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/protection/free-online-tools/free-online-tools
Tepason
Newbie
_
31. elokuuta 2011 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminu toi F-secure.
se ei löytäny mitään.....
AfterDawn Addict
_
1. syyskuuta 2011 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminu toi F-secure.
se ei löytäny mitään.....
Saattaa olla että se Advanced ohjelma valehteli. Scannaa kone seuraavaksi tällä: http://www.microsoft.com/security/scanner/en-us/default.aspx
Mainos
_
__

_
Viljam
Member
_
1. syyskuuta 2011 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo moi.

sekä
"Backdoor.frauder"
Voi olla false positiveja,etsi filut ja lähetä virusscan.jotti.org ja virustotal.com skannattavaksi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > trojan win32 ja backdoor.frauder

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy