Vistan riittävä suojaus, Ad-Aware turha?
|
|
subseeker
Junior Member
|
12. toukokuuta 2012 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni Vista 32-bit, käytössä Windowsin oma palomuuri / Defender, sekä Avira AntiVir.
Skannaan koneen melko säännöllisesti (päivittäin) Ccleanerilla turhista tiedostoista ja cookieista.
Tarvitsenko Ad-awarea minkäänlaiseen suojaukseen? Kun tuntuu, että on täysin turha ja ainoastaan hidastaa konetta. En ole sillä paljoa jaksanut skannaillakaan, kerran puolessa vuodessa ehkä :-) sen verran hidas softa. Ad-awaren reaaliaikainen suojaus on silti aina päällä. Mutta hidastaa, hidastaa...
Eli riittääkö Antivir ja Windowsin palomuuri + puhdistus suojaamaan konetta? Melko turvallistahan tuo netin selailu on tänä päivänä.
|
AfterDawn Addict
|
12. toukokuuta 2012 @ 19:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
subseeker
Junior Member
|
13. toukokuuta 2012 @ 04:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Itse poistaisin Antivirin ja asentaisin sen tilalle kevyemmän MSE: http://windows.microsoft.com/fi-FI/wind...rity-essentials
Eli myös Ad-aware romukoppaan? Itseä kyllä ärsyttävät nuo Antivirin mainokset joka päivityksen yhteydessä...
Microsoft Security Essentials, ei löydy hirveän paljon tietoa (sekä oma laiskuus etsiä sitä viittä minuuttia kauempaa...), vertailuja muihin vastaaviin, kuten juuri Antiviriin. Sen vuoksi vähän epäilyttää tuotteen toimivuus. Mutta onhan tuossa Microsoftin omat näpit pelissä (NIINPÄ!).
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2012 @ 05:59 |
Linkki tähän viestiin
|
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
AfterDawn Addict
|
13. toukokuuta 2012 @ 08:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen käyttänyt MSE jo useamman vuoden ja se on toiminut luotettavasti. Se on luotettava ja tehokas virustorjunta ohjelma. Avastia en oikein suosittele, koska itselläni on ollut sen 7 version kanssa paljon ongelmia.
|
Junior Member
|
13. toukokuuta 2012 @ 11:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Köytössä 32 vista
vindossin palomuuri
avira
ilman defenderiä
ja selaimena AURORA
Ja hyvin rokkaa ! nopeast käynistyy eikä ole ollut vaikeuksia esim:kts tototv;tä.
|
subseeker
Junior Member
|
13. toukokuuta 2012 @ 20:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Alkaa näyttämään pikkuhiljaa siltä, että rupeaa suorastaan satelemaan näitä vaihtoehtosuojauksia, joten jospa sittenkin pysyttäisiin itse asiassa:
Ad-awaren poisto koneelta, jossa on Vistan oma palomuuri + AntiVir.
Kiitoksia kuitenkin :-)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2012 @ 20:03
|
subseeker
Junior Member
|
19. toukokuuta 2012 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Täytynee alkaa googlailemaan englanniksi, kun ei suomalaisista ole mihinkään... Edes tietotekniikassa - jääkiekosta nyt puhumattakaan.
|
subseeker
Junior Member
|
19. toukokuuta 2012 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
6-2, huh huh...
|
1pertti
AfterDawn Addict
|
19. toukokuuta 2012 @ 23:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Jätä vaan se Ad-Aware pois. Itse en ole tarvinnut sitä edellisellä enkä tällä vuosituhannella mihinkään. Windowsin oma palomuuri ja erillinen virustorjuntaohjelma riittävät. CCleaner noiden lisänä on hyvä puhdistusohjelma, mutta ei sitäkään päivittäin tarvitse käyttää.
Tämä on vain mielipide, mutta mitäpä muutakaan saisit englanniksikaan googlaamalla.
|
Mainos
|
|
|
boobsman
Suspended due to non-functional email address
|
21. toukokuuta 2012 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleensä windowsin oma palomuuri ja jonkin toisen palomuuri ohjelman (mitä nuo virustentorjunta ohjelmat yleensä sisältää),koska windows menee yleensä aika pahaa solmuun kun on kaksi palomuuria päällekkäin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2012 @ 11:50
|