User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 04:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > win32:killapp-w[pup]
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win32:KillApp-w[PUP]
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_jones_
Newbie
_
12. huhtikuuta 2011 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tämä "paskiainen" on jäänyt pysyvästi minun tietokoneelle lymyilemään ja olen ajanut koko käyttöjärjestelmän 6krt uudestaan parinvuoden aikana ja kun ekaksi ajan erilliseltä levyltä Vistan ja sitten tikulta Avastin ja heti käynnistän Avastin ennen edes päivityksiä "tarkistamaan" kiintolevyt, niin aina ilmoittaa että koneelta löytyi tämä "Win32:KillApp-w[PUP]" virus ??? Mitenkä se on mahdollista kun en ole edes kerennyt mennä nettiin ja koneella on jo virus =) Onkoha se tuolla tikulla ja tulee "kylkiäisenä" koneelle. Olen tarkistanut tikun aina Avastilla (ei löydä mitään virusta) mutta kun ajan kiintolevyt niin silloin löytää ekalla tarkastuskerralla. Olen laittanut tuon Win32:KillApp-w[PUP] jutun karanteeniin, Mutta pitäisikö "poistaa" ennenmmin kuin laittaa karanteeniin ? Pääseekö tuosta ongelmasta enää eroon ja onkohan tuollainen Win32:KillApp-w[PUP] yleensä kuinka vaarallinen troijalainen? vai mikä lie ? Harmittaa kun en keksi keinoa, miten tuon paskiaisen saisi hävitettyä =) koneelta.
dorbeetle
Member
_
12. huhtikuuta 2011 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
C:\hp\bin\EndProcess.exe -> Win32:KillApp-w[PUP] Potentially Unwanted Programs

http://forum.avast.com/index.php?topic=60444.0

EndProcess.exe on HP:n koneissa oleva luotettava tiedosto. Mutta koska tiedostolla pystyy sammuttamaan koneen prosesseja, niin jotkut virustorjuntaohjelmat varoittavat tiedostosta.

Avastin asetuksiin voit lisätä ko. tiedoston jotta sitä ei enää tarkisteta. Ohje on vanhalle Avastin versiolle.

How can I exclude a file from the on-access protection
http://support.avast.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=201
_jones_
Newbie
_
12. huhtikuuta 2011 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suuret kiitokset dorbeetle asian valaisusta. Nyt helpotti kummasti : )
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > win32:killapp-w[pup]

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy