User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 08:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > windows vista palomuuri ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Vista palomuuri ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kapeluska
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2013 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palomuuri petti tämän koneen jo noin puoli vuotta sitten, olen tähän asti käyttänyt ZoneAlarmia. ZoneAlarmin ainaiset valitukset alkaa jo riipimään, joten olisi kiva saada tilalle jokin toinen, ilmaiseksi.

Mieluiten tuon vistan oman palomuurin käyttöönottaisin, mutta ei suostu käynnistymään.
Kun yritän käynnistää palomuuria tietoturvakeskuksesta, tulee valitus:

Painan linkistä "Windowsin käyttöönotto manuaalisesti"

Painan "Päivitä asetukset heti"
Tulee ilmoitus:

Jokin mättää, missä liene vika?
Helpompaa varmaan kuitenkin ladata joku ilmainen, toimiva palomuuri.. Vai mitä mieltä olette?

Nyt tuli selitys ainakin perusteellisesti, niin ei tarvitse isompia kysellä..
Anonymousfin
Newbie
_
5. tammikuuta 2013 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt itse Comodo Firewallia ja toimii hyvin. Parempaa et löydä vaikka maksaisit.
personalfirewall.comodo.com/

Blend in. Get trusted. Trust no one. Own everyone. Disclose nothing. Destroy everything. Never sell out, Never surrender. #UGNazi
AfterDawn Addict
_
5. tammikuuta 2013 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows Vistan palomuuri on täysin riittävä ja muut voivat vain hidastaa koneen käyttöä. Suosittelen kokeilemaan järjestelmän palautusta muutaman päivä/viikko taaksepäin palautuspisteiden avulla.

Mutta ennen sitä kokeile tätä korjausohjelmaa: http://support.microsoft.com/kb/2288085/fi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2013 @ 21:37

Senior Member

4 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2013 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suorita: services.msc
Katsoppas onko palomuurin palvelu käytössä.
kapeluska
Junior Member

1 tuotearvio
_
6. tammikuuta 2013 @ 01:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:

.....
Mutta ennen sitä kokeile tätä korjausohjelmaa: http://support.microsoft.com/kb/2288085/fi
Kiitos kaunis, tän avulla alko taas pelittään :)

Kokeilin ensin tuota services.msc, mutta valitti ActiveX komponentista.
Eipä tuon komponentin vajaatoiminta oo ennenkään häirinnyt merkittävästi..
Pääasia että palomuuri toimii.
IceCold2
Newbie
_
9. tammikuuta 2013 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pois tuollaiset palomuurit ja Comodo tilalle.
kapeluska
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. tammikuuta 2013 @ 23:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IceCold2:
Oon vähän kuullut juttua tästä comodosta..
Kaverilla oli käytössä monta vuotta. Herjasi täysin luotettavia ohjelmia vakoiluohjelmiksi monen vuoden ajan taukoamatta. Hän haukku ohjelman niin lyttyyn että en siihen itse menis metrin halollakaan koskeen. Nyt sillä käytössä windowsin oma palomuuri, ja hyvin toimii. Samma här..
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
9. tammikuuta 2013 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kapeluska:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IceCold2:
Oon vähän kuullut juttua tästä comodosta..
Kaverilla oli käytössä monta vuotta. Herjasi täysin luotettavia ohjelmia vakoiluohjelmiksi monen vuoden ajan taukoamatta. Hän haukku ohjelman niin lyttyyn että en siihen itse menis metrin halollakaan koskeen. Nyt sillä käytössä windowsin oma palomuuri, ja hyvin toimii. Samma här..
Comodoa ei kannata tosiaan asentaa, koska Windowsin omalla pärjää mainiosti. Comodo vain hidastaisi koneen käynnistymistä ja käyttöä.

Tämän ketjun voi jo varmaankin sulkea.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > windows vista palomuuri ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy