Itse luettuani tämän, ajattelin kokeilla omalla HD6850llä kuinka pyörii BF3. Laitoin kaikki Ultralle, resot 1920x1080 ja AA, HBAO ja AA deferred off. Pyörii joskus jopa 70fps, tippuu matalimmillaan 42fps. Ei ihan perättömiä puheita nuo ole.
Jos vielä väännetään tästä BF3:sta niin HD6850 on jo jonkin verran nopeampi näyttis kuin GTX550Ti. Myös mapeissa on isoja eroja FPS:n suhteen (Caspien ja Firestorm taitaa olla vaativimpia mappeja alkuperäisistä mapeista B2K puhumattakaan).
Rapotin osaatko kertoa mikä poweri sulla on käytössä? Merkki, malli ja sitten amppeerit +12V-linjaan. Jimmsillä näyttäs tuon GTX550Ti:n hinta olevan ~130? kieppeillä jolloinka suosittelen ostamaan HD6850 joka on nopeampi kuin GTX550Ti joka pelissä ja saa samaan hintaan http://www.jimms.fi/tuote/HD-685X-ZCFC
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Justimus: Itse luettuani tämän, ajattelin kokeilla omalla HD6850llä kuinka pyörii BF3. Laitoin kaikki Ultralle, resot 1920x1080 ja AA, HBAO ja AA deferred off. Pyörii joskus jopa 70fps, tippuu matalimmillaan 42fps. Ei ihan perättömiä puheita nuo ole.
En mä tuota epäilekään, grand bazaar esim nyt ei vaadi mahdottomia koneelta. Enpä ihmettelis vaikka AP on testannu jossain operation metrossa nopsaa sisätiloissa ja "pyörii ultralla". Tää vaan aiheuttaa sekaannusta, nimittäin pistäppä 64pelaajan conquest large @gulf of oman tulille, niin sun 42min-70max fps muuttuu 20min-45max fps:äksi. Saat tiputtaa asetukset mediumille mikäli haluat ruudulle muutakin kuin diashowta, sama juttu näille "gtx550ti=ultra@full HD"-miehille, testatkaa oikeissa olosuhteissa isoissa kentissä täysillä servuilla eikä näissä pienissä COD-kentissä.