User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.12.2025 / 18:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > apua enemmän tietäviltä, kiitos!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua enemmän tietäviltä, kiitos!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
BullMenu
Newbie
_
27. kesäkuuta 2011 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Acer Aspire M5200 tietokone ja näytönohjain taisi mennä rikki kun imuroin konetta sisältä, kone toimii muuten mutta näyttöön tulee vain 'No Signal' ja sen jälkeen pimenee. Koneessa on ati 'Ati Radeon Hd 3650' näytönohjain, yritin etsiä samanlaista netistä mutta en löytänyt yhtään paikkaa mistä sen saisi tilattua. Olen tuolla pärjännyt hyvin ja en oikein tajua näistä näytönohjaimista mitään, siksi ajattelin tilata samanlaisen. Kannattaako vai saako nykyään paremman näyttiksen halvemmalla tai vähän paremman samalla hinnalla? Ja kun en viitsi ihan mitä tahansa näyttistä mennä tilaamaan jos se ei sovikkaan tähän minun koneeseen. Kiitos tosi paljon vastanneille ja hyvää kesää!
Moderator

6 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2011 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.jimmspc-store.fi/listaa/630/order/price
Noista mikä vaan sopii niin kauan kuin poweri jaksaa. Itse varmaan ottaisin HD 6450, 512MB -mallin, jos et tehoja yhtään lisää kaipaa.

E: Tai siis onhan tuo HD 6450:kin vanhaa tehokkaampi, mutta ei vielä mikään pelinäyttis.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. kesäkuuta 2011 @ 15:20

AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2011 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo 6450 varmaan hyvä vaihtoehto, hieman lisätehoja jos vaikka tahtoisitkin niin sitten HD 5670. 5670 pyörittää sitten jo pelejäkin.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Mainos
_
__

_
Senior Member

6 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2011 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BullMenu:
Minulla on Acer Aspire M5200 tietokone ja näytönohjain taisi mennä rikki kun imuroin konetta sisältä, kone toimii muuten mutta näyttöön tulee vain 'No Signal' ja sen jälkeen pimenee. Koneessa on ati 'Ati Radeon Hd 3650' näytönohjain, yritin etsiä samanlaista netistä mutta en löytänyt yhtään paikkaa mistä sen saisi tilattua. Olen tuolla pärjännyt hyvin ja en oikein tajua näistä näytönohjaimista mitään, siksi ajattelin tilata samanlaisen. Kannattaako vai saako nykyään paremman näyttiksen halvemmalla tai vähän paremman samalla hinnalla? Ja kun en viitsi ihan mitä tahansa näyttistä mennä tilaamaan jos se ei sovikkaan tähän minun koneeseen. Kiitos tosi paljon vastanneille ja hyvää kesää!
Jos näyttöön tulee "No signal" niin väkisin tulee mieleen, ettei vaan olisi tietokoneen sisäinen näytön johto irronnut, kun imuroit konetta. Uuden näytönohjaimen hankkimisesta ei ole siinä tapauksessa mitään hyötyä. Ja sitä vikaa tuskin itse kannattaa ruveta korjaamaan, eli melkein väkisin jollekkin valtuutetulle huoltajalle täytyisi se tehtävä antaa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > apua enemmän tietäviltä, kiitos!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy