User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 20:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > apua integroidun näytönohjaimen vaihtamiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua integroidun näytönohjaimen vaihtamiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
R4ndom1
Member
_
8. heinäkuuta 2013 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cutefish:
Eli käytännössä on järkevämpää hankkia tuo Radeon HD 7750, mikäli haluaa nopeammin ja helpommin tietokoneeseen laitettua tuon näytönohjaimen?

Tosiaan reilu 100-150 euroa näytönohjaimeen kuulostaa kohtuulliselta. Eikä edes 7750 ja 7770 välillä ei taida olla kovinkaan suurta eroa.
Kyllä tuo 7770 on aika paljon tehokkaampi, mutta tuolla sun prossullas et saa kummastakaan kunnolla tehoa irti. Kerää rahaa ja osta uus prossu, poweri ja näyttis.

Hieman mututuntumalta...
Cutefish
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2013 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saanko kuitenkin loppuen lopuksi paremman tuloksen aikaan hankkimalla vaikkapa tuon Radeon HD 7750? Ja onko se turvallista kiinnittää emolevyyn, ettei vaan mitään koneesta hajoa?

Toisaalta jos tuo näytönohjain ei ota kaikkea hyötyä irti prosessorista, niin sittenhän siihen ei varmaan kannata laittaa 100 euroa, jotta saan tyyliin 10% paremman tuloksen. Osaatteko yhtään arvella, kuinka paljon parempi mahdollisuus peleillä on pyöriä, jos päädyn ostamaan vain tuon Radeon HD 7750 tuuletinkortti version?

Koneen pitäisi pystyä pyörittämään roolipelejä ja first person shooter -pelejä. En vaadi max settings pelatakseni vaan pelkästään medium settings riittää hyvällä FPS:llä. Ilmeisesti tuo Radeon HD 7750 on "liian hyvä" vaatimuksiini? Kenties jos löytyisi jokin halpa ja paremmin yhteensopiva näytönohjain tämän koneen osien kanssa. Saattaisi koneen emolevykin ja prosessori tykätä enemmän, kun niiltä ei vaadittaisi liikoja, vaikka toisaalta tämä emolevy ja prosessori taitaa olla aika hankalia tapauksia.
ajaJako
Senior Member
_
8. heinäkuuta 2013 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saanko kuitenkin loppuen lopuksi paremman tuloksen aikaan hankkimalla vaikkapa tuon Radeon HD 7750? Ja onko se turvallista kiinnittää emolevyyn, ettei vaan mitään koneesta hajoa?

Toisaalta jos tuo näytönohjain ei ota kaikkea hyötyä irti prosessorista, niin sittenhän siihen ei varmaan kannata laittaa 100 euroa, jotta saan tyyliin 10% paremman tuloksen. Osaatteko yhtään arvella, kuinka paljon parempi mahdollisuus peleillä on pyöriä, jos päädyn ostamaan vain tuon Radeon HD 7750 tuuletinkortti version?

Koneen pitäisi pystyä pyörittämään roolipelejä ja first person shooter -pelejä. En vaadi max settings pelatakseni vaan pelkästään medium settings riittää hyvällä FPS:llä. Ilmeisesti tuo Radeon HD 7750 on "liian hyvä" vaatimuksiini? Kenties jos löytyisi jokin halpa ja paremmin yhteensopiva näytönohjain tämän koneen osien kanssa. Saattaisi koneen emolevykin ja prosessori tykätä enemmän, kun niiltä ei vaadittaisi liikoja, vaikka toisaalta tämä emolevy ja prosessori taitaa olla aika hankalia tapauksia.
EI sieltä mitään tuollaisella päivityksellä hajoa, ongelma on lähteekö toimimaan.
Tässä malli ropeliversiosta link voit valita valmistajan / myyjän / hinnan ; ihan oman halusi mukaan.
Todella iso ero tulee olemaan nopeus, eli kellojen herzit, erillinen paljon tehokkaampi, toinen, että erilliskortista löytyy omaa GDDR5 muistia kun integroitu käyttää RAM DDR3 kampoja.
Mitään rosenttieroja ei tuolle emolle voi ennustaa mutta päivityksellä tulet saavuttamaan käytännön tehonlisäystä.
Cutefish
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2013 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoittaako tämä sitten myös sitä, että pelit pyörivät edes vähän paremmin? Rupesi tosiaan kiehtomaan tuo Radeon HD 7750 ja se on halpakin.

Toisin sanoen, jos päättäisin hankkia Radeon HD 7750, niin parantaako se mahdollisuutta pyörittää pelejä paremmilla asetuksilla sulavasti? Meinaa luulen, että tuo prosessori ei välttämättä ole niin paha tapaus, kuin tuo nykyinen näytönohjain.
Moderator

6 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2013 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parantaa, mutta en nyt osaa sanoa kuinka paljon.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Cutefish
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahoittelen mahdolllista "aiheen turhaa nostamista". Olen nyt perehtynyt hieman enemmän tietokoneeni emolevyyn ja kaikkiin sen osiin ja heräsi jälleen muutama kysymys.

Löysin tosiaan HP:n sivuilta tämän tietokoneen emolevyn tiedot ja tiedot siitä, mitä tähän emolevyyn voi päivittää mitäkin osia. link

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että emolevyyn kytketty virtalähde ei tue esimerkiksi yli 100W näytönohjainta? Tuon sivun video (integrated graphics) kohdassa on taulukko, jossa on erilaisia tuettuja näytönohjaimia, jotka muuten vaikuttavat yhtä surkeilta kuin nykyinenkin. Tulkitsin siitä, että nuo ovat lähes ainuita, joita emolevy pystyy tukemaan.

Olenko nyt siis tulkinnut oikein, että jos haluan eroon tuon sivun suorastaan surkeista suosituksista, niin minun pitäisi uusia lähes jokainen asia tässä tietokoneessa?

Jos olen tulkinnut oikein, niin voisitteko vaivautua kokoamaan joitakin uusia osia tähän tietokoneeseen, sillä itse en ole niin superhyvä tietokoneiden asiantuntija, vaikka kyllä minäkin jotain ymmärrän tietokoneista. Tietokonehan on siis link ja toivoisin, että osiin lukeutuisi virtalähde, näytönohjain ja prosessori ja jos mahdollisesti saisi hinnat perään. Jospa nämä olisivat mielellään AMD:n, sillä olen uskollinen AMD:lle.

En ole aivan ymmärtänyt kaikkea mitä täällä ollaan yritetty neuvoa, joten jos saisi vielä sellaisen selityksen, kuin selittäisitte sen jollekin 5-vuotiaalle lapselle.

Kiitän kuitenkin vanhoista vastauksista ja toivon, että vastaisitte pian.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2013 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahoittelen mahdolllista "aiheen turhaa nostamista". Olen nyt perehtynyt hieman enemmän tietokoneeni emolevyyn ja kaikkiin sen osiin ja heräsi jälleen muutama kysymys.

Löysin tosiaan HP:n sivuilta tämän tietokoneen emolevyn tiedot ja tiedot siitä, mitä tähän emolevyyn voi päivittää mitäkin osia. link

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että emolevyyn kytketty virtalähde ei tue esimerkiksi yli 100W näytönohjainta? Tuon sivun video (integrated graphics) kohdassa on taulukko, jossa on erilaisia tuettuja näytönohjaimia, jotka muuten vaikuttavat yhtä surkeilta kuin nykyinenkin. Tulkitsin siitä, että nuo ovat lähes ainuita, joita emolevy pystyy tukemaan.

Olenko nyt siis tulkinnut oikein, että jos haluan eroon tuon sivun suorastaan surkeista suosituksista, niin minun pitäisi uusia lähes jokainen asia tässä tietokoneessa?

Jos olen tulkinnut oikein, niin voisitteko vaivautua kokoamaan joitakin uusia osia tähän tietokoneeseen, sillä itse en ole niin superhyvä tietokoneiden asiantuntija, vaikka kyllä minäkin jotain ymmärrän tietokoneista. Tietokonehan on siis link ja toivoisin, että osiin lukeutuisi virtalähde, näytönohjain ja prosessori ja jos mahdollisesti saisi hinnat perään. Jospa nämä olisivat mielellään AMD:n, sillä olen uskollinen AMD:lle.

En ole aivan ymmärtänyt kaikkea mitä täällä ollaan yritetty neuvoa, joten jos saisi vielä sellaisen selityksen, kuin selittäisitte sen jollekin 5-vuotiaalle lapselle.

Kiitän kuitenkin vanhoista vastauksista ja toivon, että vastaisitte pian.
tuon koneen poweri luultavasti sitä luokkaa ettei virta riitä tehokkaammille korteille,
radeon 7750 pitäisi riittää koska kyseinen kortti voi max kuluttaa vain 75W

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Cutefish
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
tuon koneen poweri luultavasti sitä luokkaa ettei virta riitä tehokkaammille korteille,
Eli jos vaihtaisin vain nykyisen näytönohjaimeni (Ati radeon HD 6410D) tuohon Ati radeonin 7750:aan, niin se toimisi minun nykyisen prosessorini kanssa (AMD A4 3420) ? Eli minun ei pitäisi ostaa muita osia koneeseeni?

Ja haluaisin vielä tietää, että pyörisikö nykyään tunnetut pelit, kuten Mass Effectit ja Battlefieldit sun muut tuolla näytönohjaimella?
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2013 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Eli jos vaihtaisin vain nykyisen näytönohjaimeni (Ati radeon HD 6410D) tuohon Ati radeonin 7750:aan, niin se toimisi minun nykyisen prosessorini kanssa (AMD A4 3420) ? Eli minun ei pitäisi ostaa muita osia koneeseeni?

Ja haluaisin vielä tietää, että pyörisikö nykyään tunnetut pelit, kuten Mass Effectit ja Battlefieldit sun muut tuolla näytönohjaimella?
Käytännössähän uuden kortin ostossa ei vaihdeta integroitua mihinkään, vaan integroitu poistetaan käytöstä, ja tuo uusi korvaa sen. Nuo 100W merkinnät tarkoitti integroituja, eli tuKee prossuja joissa joku 100W näyttis tms. Kuitenkaan et prosessoria ollut vaihtamassa, niin nou probleemos.
Poweri nyt saattaa riittää tuollaisenaan kortille jossa ei ole lisävirtaliitäntää, mutta täytyy sanoa, että hilkulle vetää...

Kuinka sitten tuo BF toimii? Riippuu tarkoitatko nyt mitä BattleFieldia. Jos tarkoitat kolmosta, niin täytyy sanoa, että tiukoille vetänee tolla prossulla..

E:Typox..

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2013 @ 20:30

ajaJako
Senior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Vähän sinnepäin, Virtalähde on erillinen komponentti joka muuntaa verkon 230V vaihtovirran koneen käyttämäksi 12V tasavirraksi eli se on toisinpäin =kytketään piuhalla kiinni emoon.
Sinun emossasi näkyisi olevan 1 PCI-E slotti ( vaakasuorassa prossun alapuolella) joka tukee 75W väylää, eli tuohon voi kytkeä vastaavan näytönohjain kortin.
Sinun emolevyssäsi näyttäisi olevan lisävirtaliitin joka on 4-pinninen tuo on se virta syöttö joka pyörittää prossun kautta sekä muisteja että näyttistä, tuo emo ei siedä kellotuksia.
Tuo passiivijäähyllä varustettu HD 7750 ei tarvitse virtaa ropelille ja sen pitäisi toimia jopa sinun emossasi , se on pieni muttei surkea, itse asiassa paras vaihtoehto korteista jotka käy <ILMAN lisävirtaa.
Mutta jos haluat ihan uuden koneen niin sitten kaikki uusiksi ja ensin budjetti kuntoon =>>> hyvää saa tonnilla =>> pelikoneseen vielä vähän panostusta.
Cutefish
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä tietokone on kylläkin melko uusi, joten koko tietokonetta en ole vaihtamassa.

No jos kerran tuo Radeon HD 7750 toimii tällä koneella, niin sen voisi tosiaan hankkia. Kuitenkin tuolla prosessorilla on hyvä kellotaajuus (noin 3 GHz).

Mutta eikös vain, että siihen tarvitsisi sen tuuletinkortin tuohon Radeon HD7750, jottei kone kuumene liikaa (ainakin näin olen kuullut)? Miten tarkalleen ottaen tunnistan, onko näytönohjaimessa "tuuletinkorttia", jos esimerkiksi ostaisin sen Verkkokaupasta tai Jimm's PC Storesta?

Pakko myöntää, että onhan tuon Radeon HD 7750:n hankkiminen parempi vaihtoehto, kuin nykyisen näytönohjaimen jättäminen tähän tietokoneeseen. Ja loppuen lopuksi riittää, että nuo FPS-pelit kuten Battlefield 3 ja sun muut pyörisivät mediumilla sulavasti eli fps jotain 30+.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2013 @ 21:07

Uppmas
Senior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuitenkin tuolla prosessorilla on hyvä kellotaajuus (noin 3 GHz).

Kun arkkitehtuuri on perseestä ja ytimiä vain kaksi, niin kellotaajuudella ei ole vittuakaan väliä.
Lisäksi 3GHz on nykyään vähän.
tuolla prossulla pyörii BF3 yksipeli, mutta moninpelistä on turha edes haaveilla.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
Cutefish
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^
Sekin kelpaa kyllä ihan hyvin. Onneksi on konsolille Battlefield 3, niin sillä voi pelata sitten moninpeliä.

Tuli muuten mieleen, että vaikuttaako tuo GDDR5 muisti tuossa Radeon HD7750:ssa siihen, että sopiiko se tähän koneeseen vai pitääkö minun erikseen ostaa se normaali DDR3 versio (mikäli siitä nyt sitten on sellaista).

Löysin nyt Jimm's PC Storesta tuon Radeon HD7750:n, mutta en ole varma, että onko siinä sitä "tuuletinkorttia" vai ei. link

Jos tuon ostaisin, niin käytännössä avaan vain kotelon, etsin ja kytken sen PCIE_X1_1 kohtaan eli tuossa emolevyssä se näyttäisi olevan hieman prosessorista vasempaan alaviistoon ja ylin kohta ja sitten vaan tarvittaessa menen BIOS:sta ottamaan integroidun näytönohjaimen pois käytöstä ja otan tuon käyttöön ellei se havaitse sitä itse?
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2013 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^
Sekin kelpaa kyllä ihan hyvin. Onneksi on konsolille Battlefield 3, niin sillä voi pelata sitten moninpeliä.

Tuli muuten mieleen, että vaikuttaako tuo GDDR5 muisti tuossa Radeon HD7750:ssa siihen, että sopiiko se tähän koneeseen vai pitääkö minun erikseen ostaa se normaali DDR3 versio (mikäli siitä nyt sitten on sellaista).

Löysin nyt Jimm's PC Storesta tuon Radeon HD7750:n, mutta en ole varma, että onko siinä sitä "tuuletinkorttia" vai ei. link

Jos tuon ostaisin, niin käytännössä avaan vain kotelon, etsin ja kytken sen PCIE_X1_1 kohtaan eli tuossa emolevyssä se näyttäisi olevan hieman prosessorista vasempaan alaviistoon ja ylin kohta ja sitten vaan tarvittaessa menen BIOS:sta ottamaan integroidun näytönohjaimen pois käytöstä ja otan tuon käyttöön ellei se havaitse sitä itse?
Juu, kuten Jimmsin kuvasta näet, niin kortissa on tuuletin.
Tämä euron halvempi ja muisteilla sekä prosessorilla on kovemmat kellot:
http://www.jimms.fi/tuote/GV-R775OC-1GI

Tosiaan kotelon kylki auki, kortti kiinni ja kone päälle. Näytön johto kytketään sitten uuteen korttiin, eikä emolevyyn.

EDIT: väärä linkki :/

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2013 @ 21:38

Cutefish
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^
Ja tämän näytön johdon erottaa sitten miten? Luulin koko ajan, että se johto kytketään vaan tuohon väylään, mutta näköjään olin väärässä.

Katselin juuri vertailusta, että tuo Radeon HD7750 olisi noin 80% tehokkaampi kuin nykyinen. Eli kyllä pitäisi jotenkin parantua pelien FPS-lukemat.

Olisiko tästä mitään kuvallista "tutoriaalin" muotoista juttua jossain internetin syövereissä? Olisi kiva edetä vaihe vaiheelta ilman, että mokaan mitään. Tosiaan kuten sanoin, niin olen vain joskus vaihtanut kovalevyn tietokoneeseen, koska vanha yhtäkkiä lopetti toimintansa.
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2013 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^
Ja tämän näytön johdon erottaa sitten miten? Luulin koko ajan, että se johto kytketään vaan tuohon väylään, mutta näköjään olin väärässä.

Katselin juuri vertailusta, että tuo Radeon HD7750 olisi noin 80% tehokkaampi kuin nykyinen. Eli kyllä pitäisi jotenkin parantua pelien FPS-lukemat.

Olisiko tästä mitään kuvallista "tutoriaalin" muotoista juttua jossain internetin syövereissä? Olisi kiva edetä vaihe vaiheelta ilman, että mokaan mitään. Tosiaan kuten sanoin, niin olen vain joskus vaihtanut kovalevyn tietokoneeseen, koska vanha yhtäkkiä lopetti toimintansa.
http://www.youtube.com/watch?v=O9x097QRXeA Tossa nytt hieman kökkö video, mutta ajanee asiansa. Videossa kaveri laittelee virtajohtojakin korttiin, mutta sulla niitä ei laiteta. Lopussa näkyy (Step 4) kun näyttikseen laitetaan monitorin (DVI) kaapeli.

Cutefish
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^
Eli laitan vaan näytönohjaimen sen kohtaan kiinni eli siihen PCIE1 väylään ja sitten suljen kotelon, kytken näyttöjohdon siihen (näkyy takaosasta se kytkentäkohta) ja sitten käynnistän tietokoneen? Eli minun ei tarvitse laittaa noita omituisia pienempiä piuhoja kiinni siihen, mitä tuo tyyppi laittoi tuolla videolla?
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2013 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^
Eli laitan vaan näytönohjaimen sen kohtaan kiinni eli siihen PCIE1 väylään ja sitten suljen kotelon, kytken näyttöjohdon siihen (näkyy takaosasta se kytkentäkohta) ja sitten käynnistän tietokoneen? Eli minun ei tarvitse laittaa noita omituisia pienempiä piuhoja kiinni siihen, mitä tuo tyyppi laittoi tuolla videolla?
Juuri näin. Pieniä piuhoja ei sinun korttiisi laiteta, kun siihen ei niitä kuulu laittaa. Helppo homma, ja jos asentaessa tulee ongelmaa niin kysy täältä apua. BIOSiinkaan sinun tuskin tarvitsee mennä, kun nykyemot normaalisti tunnistaa tuon kortin ihan automaattisesti.

Muista asentaessa olla kuitenkin varovainen: Jos kortti ei meinaa mennä sovulla kiinni, niin älä käytä väkivaltaa. Rauhassa kun tekee, niin lopputuloskin on usein hyvä.

EDIT: Systemassa olisi XFX:n DDR5 versio kortista kampanjahinnalla, kannattaa harkita.
http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=79356

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2013 @ 22:15

Cutefish
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2013 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko vielä jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon vai meneekö tämä homma purkkiin näillä ohjeilla? Jos ei ole enää mitään erikoista huomioitavaa, niin erittäin kovat kiitokset vastaajille.
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2013 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko vielä jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon vai meneekö tämä homma purkkiin näillä ohjeilla? Jos ei ole enää mitään erikoista huomioitavaa, niin erittäin kovat kiitokset vastaajille.
Ei oikeastaan ole muuta. Ainiin, näyttiksen mukana tulee ajureiden asennus CD. Älä käytä sitä, vaan lataa uusimmat ajurit valmistajan, eli AMD:n sivuilta.

Mainos
_
__

_
Sherclock
Member
_
13. heinäkuuta 2013 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiiä kehtaako tänne edes tällaista heitellä, mutta jos on rahasta tiukkaa niin mulla olis vanha ATI:n (AMD:n) 4770HD istunut muutaman vuoden tyhjänpanttina.
Oli toimiva ainakin aikoinaan, mutta en oo käyttänyt sitten 2011 joulun, jolloin hommasin uuden koneen.
Löytyy myös corsairin 450wattinen powersupply, koska sehän vaatii sen ylimääräisen virtalähteen. Ei oo cx malli, mutta en tähän hätään muista mikä se on. Aikoinaan kun hommasin 2008 PSU maksoi sen 80e eli ei kait pitäis olla ihan onneton pommi, ja kyllä se itellä hyvin toimikin.

link
Ei tunnu paljoa ainakaan häviävän tuolle 7750:lle ja jos prossu muutenkin asettuu pullonkaulaksi niin tuossa voisi olla järkeä.

Fiksummat täällä voinee kertoa onko tässä mitään ideaa?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > apua integroidun näytönohjaimen vaihtamiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy