|
Asus P6T SE emolevyyn crossfire ? (Club 3d radeon 4890 super oc)
|
|
Member
13 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2009 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Jostain luin että p6t SE:hen on joteki tyhmä laittaa cf, Nii eli moi. Eli asia on siten et, meitsil on p6t SE, ja siihe pitäs nyt saaha cf:ää radeon 4890. "Ongelma" on tässä kuvassa: http://www.aijaa.com/v.php?i=5051924.jpg ( KELTAINEN PCIE = Siin on nyt kortti,| PUNANEN PCIE = Ei mahdu korttia, se on suurin piirtein näyttiksen takana/alla.| VIHREE PCIE = Voiko siihen laittaa ?että toimis cf ? )
Toimisko se tos alimmas oikein ? vai jossain 4x tilassa vai mitä skeidaa hä. Googlestakaa en löytäny(onnetonku olen).
Apuja, Kiitos.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2009 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Se kuuluu laittaa sinne vihreään, mikäli näyttiksesi on keltaisessa. Luulen, että tarvitset taipuvan CF-sillan.
|
Member
13 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2009 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1: Se kuuluu laittaa sinne vihreään, mikäli näyttiksesi on keltaisessa. Luulen, että tarvitset taipuvan CF-sillan.
Ahaa, eli vihreään okei. Mut siis taipuva ? kyllä tuo minun taipuu tarvittaessa.. Ja että voi laittaa toho alempaan ? ja toimii ihan niiku pitääki ?
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2009 @ 21:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Toimii, kunhan tilaa on.
|
Member
13 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2009 @ 21:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1: Toimii, kunhan tilaa on.
Joo siis kylhä tuoho alimpaan mahtuu aivan mahtavasti, mut tuoho välis olevaan ei millää, ei ees kirvellä. Joten mikähän senki olemassa olon tarkoitus on..
|
Senior Member
22 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2009 @ 21:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ratuu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1: Toimii, kunhan tilaa on.
Joo siis kylhä tuoho alimpaan mahtuu aivan mahtavasti, mut tuoho välis olevaan ei millää, ei ees kirvellä. Joten mikähän senki olemassa olon tarkoitus on..
Kyllä siihen mahtuu 3 jos näyttikset on tarpeeksi litteitä. :P
AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
13 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2009 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Viljis: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ratuu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1: Toimii, kunhan tilaa on.
Kyllä siihen mahtuu 3 jos näyttikset on tarpeeksi litteitä. :P
Nojoo :D ehkä just just joku mis ei ole tuuletinta ja siiltäki vähä viilattu pois =D=D
|