User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.12.2025 / 18:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > geforce gts 450 ajurien päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
geforce gts 450 ajurien päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
G41s
Newbie
_
3. lokakuuta 2011 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon nyt yrittäny päivittää mun näyttiksen ajureita noin sata kertaa, ja joka kerta se failaa samaan kohtaan, siinä vaiheessa ku tulee että päivitetään ohjauspaneelia, tulee blackscreen ja sen jälkee, että lataus on failannu. Joka kerta kun näin on käyny oon joutunu asentamaan koko näyttiksen uudestaan, en tiiä mikä on vikana, näyttis Geforce GTS 450 OS: Win Vista 64-bit.
omena_
Newbie
_
4. lokakuuta 2011 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti G41s:
Oon nyt yrittäny päivittää mun näyttiksen ajureita noin sata kertaa, ja joka kerta se failaa samaan kohtaan, siinä vaiheessa ku tulee että päivitetään ohjauspaneelia, tulee blackscreen ja sen jälkee, että lataus on failannu. Joka kerta kun näin on käyny oon joutunu asentamaan koko näyttiksen uudestaan, en tiiä mikä on vikana, näyttis Geforce GTS 450 OS: Win Vista 64-bit.
Ootko ensin poistanu vanhat ajurit ennen uusien asentamista? (Uninstall -> boot -> uusien asennus?
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. lokakuuta 2011 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti omena_:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti G41s:
Ootko ensin poistanu vanhat ajurit ennen uusien asentamista? (Uninstall -> boot -> uusien asennus?
ja jos ei auta niin poista vikasietotilassa(F8) ja tarkista ettei koneelle jäänyt yhtään Nvidia kansiota(jos jäi niin poista ne manuaalisti),tämän jälkeen käynnistä kone normaali tilassa ja asenna uusimmat ajurit.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2011 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sieltä Nvidian valikosta "perform a clean istall"-asetuksella lähtee myös vanhat pois.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > geforce gts 450 ajurien päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy