User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.10.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > hd 7000 -sarja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HD 7000 -sarja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
antibiootti
Junior Member
_
15. joulukuuta 2011 @ 01:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tälläinen ketju on jo, niin pahoittelen.

Tänne keskustelua tulevasta Radeon HD 7000 -sarjasta.

Itseäni kiinnostaa kovasti etenkin hinta/laatu -suhde. Jos on vähänkään järkevän hintaisia noi kortit niin todennäköisesti tulen hommaamaan. Jännityksellä odottamaan lisätietoja.

link
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. joulukuuta 2011 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jossain oli juttu, että 7970 olisi noin 500 euroa ja toisi teholisäystä n. 40-60% 6970:aan verrattuna.
Admin

17 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli:
Jossain oli juttu, että 7970 olisi noin 500 euroa ja toisi teholisäystä n. 40-60% 6970:aan verrattuna.

Tuo 500 euroa taitaa olla vielä kelluva huhu:
http://www.hardware.fi/uutiset/artikkel...i_muokattavissa

Itse odotan tuota 7950 mallia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. joulukuuta 2011 @ 12:36

Senior Member

1 tuotearvio
_
15. joulukuuta 2011 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Tuo 500 euroa taitaa olla vielä kelluva huhu
Totta, mutta eikö noi kaikki tiedot ole "huhua". AMD ei minun tietääkseni ole antanut juuri minkäänlaista tietoa noista korteista.
Admin

17 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Tuo 500 euroa taitaa olla vielä kelluva huhu
Totta, mutta eikö noi kaikki tiedot ole "huhua". AMD ei minun tietääkseni ole antanut juuri minkäänlaista tietoa noista korteista.

Juuh kaikkihan nuo on vielä huhua. Lähinnä viittasin tuolla viestilläni tuohon että viimeisin arvio olisi 500 dollaria ei euroa. Eroahan noilla arvioilla on reilu sata euroa.
Lainaus:
Charlie ennustaa myös omat hintansa tuleville malleille. Lippulaivamallin hinnaksi arvioidaan 500$, joka eroaa hieman DonanimHaberin ilmoittamasta 500 euron hinnasta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. joulukuuta 2011 @ 14:44

antibiootti
Junior Member
_
16. joulukuuta 2011 @ 02:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta tietoa.
http://www.hardware.fi/uutiset/artikkel...tyivat_verkkoon

Mietin vaan, että kannattaakohan noita ensimmäisiä kortteja ostaa vai odottaa muutama kuukausi, että kuulee vähän arvioita, siitä miten ne käytännössä toimii? Onko jotain vikoja tms.
Admin

17 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2011 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos on aikaa odottaa niin tietenkin varmemman ostopäätöksen saa aikaiseksi kun arvostelijat ja foorumilaiset antavat mielipiteensä. Ei noissa nyt suurempia vikoja ole aikaisemmin ollut, mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Mainos
_
__

_
Moderator

5 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2011 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy sanoa että itse olen henk.kohta pettynyt tuohon virrankulutukseen mikäli se tulee pitämään paikkansa.. Olin nimittäin valmistautunut huomattavaan laskuun mutta huhujen mukaan 7970 vie reippaasti yli 200W :(

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > hd 7000 -sarja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy