Minulla on ollut vaivana tuo integroitu äänikortti ja sen ohjelmisto "VIA HD Audio Deck", joka ohittaa jotenkin muut äänikortit. Creativen kortti (ja sitäkautta mahdollinen tuleva HDMI laite) pysyy mykkänä.
Olen onnistunut saamaan ääntä irti Creativesta samanaikaisesti integroidun äänikortin kanssa ainoastaan VirtualDJ ohjelmalla. Sinänsä näppärä ohjelmisto mutta video - ominaisuudet eivät ole riittävät.
Heh, meinasin ehdottaa tuolla toisessa ketjussa, että avaisit tästä oman ketjun. Näköjään olit sen jo tehnyt.
Otsikossa kannattaisi mainita Audio Deck, emon malli ja Audigy. Joku tietävä voisi sattua paikalle helpommin ja ainakin vastaus löytyisi myöhemmin haulla paremmin. Edit: Toivottavasti en astu modien varpaille, mutta tässä ei myöskään liene kyse näytönohjainongelmasta, vaan emon ajurista/apuohjelmasta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lamma: Heh, meinasin ehdottaa tuolla toisessa ketjussa, että avaisit tästä oman ketjun. Näköjään olit sen jo tehnyt.
Otsikossa kannattaisi mainita Audio Deck, emon malli ja Audigy. Joku tietävä voisi sattua paikalle helpommin ja ainakin vastaus löytyisi myöhemmin haulla paremmin. Edit: Toivottavasti en astu modien varpaille, mutta tässä ei myöskään liene kyse näytönohjainongelmasta, vaan emon ajurista/apuohjelmasta.
olet oikeassa ja minä sähläsin.
Tämä threadi pitäisi kait poistaa, koska ratkaisu ei kosketa näytönohjaimia.