Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi: Enhän minä sillä tarkoittanutkaan. Vaan, että nvidia maksaa pelintekijöille, että he laittaisivat esimerkiksi PhysX:än peliin. Eli ei ne varsinaisesti suosi vaan nvidia maksaa ja kuka ei rahaa huolisi.
Joku pelitekijä tais olla oikeasti kiinnostunut PhysX:stä, muttei nyt tuu mielieen mikä se oli.
Edit: Alkaa hieman menemään OT:ksi. :)
On väärin syyttää nvidiaa siittä hyvästä jota se meille pelaajille tekee eli saadaan enempi karkkia ruudulle.
Sitähän me halutaan että pelit on komeita aina enempi ja enempi eikä kuluttajan tarvii tästä lystistä maksaa penniäkään.
Enhän minä nvidiaa ole syyttänytkään mistään? :D
Edit: PhysX:ää halusi käyttää Unreal sarjan tekijät.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kalezz: No mikäs Dawordia nyt noin suututtaa? Missä ATIn omistajat, missä väitetään ATIn olevan paras ja missä mututuntuma tiedot?
Kaikesta päätellen eniten mututuntumalla puhelet täällä sinä, jos väität ettei 5770 kellotu. Taitaa olla 5000-sarjalaisista parhaiten kellottuva kortti, muilla se potentiaali onkin sitten heikompaa.
Ketjuun on muutenkin saatu vastaus jo aikapäiviä sitten, eli GTX460 on selvästi HD5670 CF-yhdistelmää parempi valinta, joten miksi kirjoittaa tuollainen tyhjänpäiväinen viesti, jolla ei ole mitään antia ketjun keskustelulle.
Hups.. tota meni vähä väärään osioon tää koko homma :D
mut ihan asiaa puhutte paitti yks lisäys..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi: Enhän minä sillä tarkoittanutkaan. Vaan, että nvidia maksaa pelintekijöille, että he laittaisivat esimerkiksi PhysX:än peliin. Eli ei ne varsinaisesti suosi vaan nvidia maksaa ja kuka ei rahaa huolisi.
Joku pelitekijä tais olla oikeasti kiinnostunut PhysX:stä, muttei nyt tuu mielieen mikä se oli.
Edit: Alkaa hieman menemään OT:ksi. :)
On väärin syyttää nvidiaa siittä hyvästä jota se meille pelaajille tekee eli saadaan enempi karkkia ruudulle.
Sitähän me halutaan että pelit on komeita aina enempi ja enempi eikä kuluttajan tarvii tästä lystistä maksaa penniäkään.
Nvidia tarjoaa mahdollisuutta yhteis työlle pelin tekijöiden kanssa ja jakaa myös osaamisensa ja työpanostaan näiden yhtiöiden kanssa. Tässä ei suoranaisesti ole rahaa jolla maksetaan vaan kaikki "hyöty raha" menee ns. palkkoihin, laitteistoon, ohjelmistoon, ammattitaitoon ja henkilöihin jotka näitä tekee.
Vaaditaan nvidialta ponnisteluja jotta tämä physx saadaan liitettyä itse peliin ja toimimaan itse grafiikka moottorinkanssa ilman bugeja.
Kaiken lisäksi nämä physX efektit on ajoittain aika Komeita eli ihan hienoa kun tälläinen uusi "efekti maailma" pelaajille löytyy.
hmm ai joku oli kiinnostunut physX? Musta tuntuu että nykyään vähän jokainen on enempi tai vähempi kiinnostunut.. ai tarviit esimerkkii vai? tässä joitain pelejä joissa itse tuki on voit ottaa ite selvää mitä yhtiöitä näiden taakse lukeutuu.
Uusin phyX peli on mafia2 joka oli tosi komia ne enabloituina.
Tässä physX peli lista ja Anteeksi,ehkä vähän pitkä -.-
Etsivä löytä ja ei noita physX pelei ulkoo kaikkii muista paitti noi yleisimmät ja tutuimmat ja katoin parhaakseni laittaa koko listan sit tänne ku tuntu olevan vähän epäilystä etteikö niitä muka ois tai jotain. Mut joo ihan nvidialla on lista physX peleistä tossa linkki
Harmittanee kun jotkut puhuvat eivätkä aina tiedä mistä esim tämä lause laukaisi tarpeen listata nämä pelit ""Joku pelitekijä tais olla oikeasti kiinnostunut PhysX:stä, muttei nyt tuu mielieen mikä se oli."" <--(Lause on kopioitu enkä vastaa kirjoitus virheistä)