User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 04:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > läpäprin näytönohjain hajoamassa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Läpäprin näytönohjain hajoamassa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mortsukka
Newbie
_
9. helmikuuta 2013 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs viikko sitten rupesi tulemaan outoja mustia täpliä näytölle, ei haitannut silloin.. Mutta nytte kappas kappas, eilen illalla paheni ja tässä on lopputulos:

Olen kokeillut eri näyttöjä, joten näytöstä ei ole kyse.
Olen päivittänyt ajurit..
Kyseessä on siis ACERin 7740G läppäri
Mobility raedon HD 5470 näyttis.
En ole siis varma johtuuko tämä näyttiksestä vai jostakin muusta.
Kokemuksia?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2013 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mortsukka:

Kokemuksia?
Selvältä näytönohjainvialtahan tuo vaikuttaa...
Mikä onkin valitettavaa läppäri kun kyseessä, eli emo menee uusiksi, joka voi tulla hintoihinsa mikäli ei takuu ole voimassa...
Vielä voisi yrittää putsata pölyjä/kissankarvoja tuuletusaukoista, mikäli ei ole tehty...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Senior Member

2 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2013 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuleeko nuo mustat täplät myös winukassa, vai vaan leffoissa? Jos ei näy winukassa, voi olla että codecit kaipaa uudelleen asennusta. Muuten se kyllä vaikuttaa että näyttis on kohta entinen.

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2013 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mortsukka:
Elikkäs viikko sitten rupesi tulemaan outoja mustia täpliä näytölle, ei haitannut silloin.. Mutta nytte kappas kappas, eilen illalla paheni ja tässä on lopputulos:

Olen kokeillut eri näyttöjä, joten näytöstä ei ole kyse.
Olen päivittänyt ajurit..
Kokemuksia?
Näyttis minun miwlwatäni,itsellä oli vastaava ongelma,mutta raidat olivat punaisia radeon 3450,uunitin koko roskan,ja toimi jälleen,mutta,pistäisin koneen huoltoon kyllä...

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > läpäprin näytönohjain hajoamassa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy