User Käyttäjä Salasana  

torstai 15.1.2026 / 05:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > mistä "small form factor (sff)" näyttis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä "small form factor (sff)" näyttis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
5. heinäkuuta 2010 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olisin hankkimassa siis parempaa näyttistä mutta itse en pähkäilyjeni tuloksena löytäny sopivaa näyttistä mikä olis sopiva HP compaq dc5100 koneeseen. Näyttiksen tulisi sisältää DVI ja/tai HDMI liitännät sekä HD materiaalinkin pitäisi mielellään toistaa suurempia tökkimättä.

Muuten asia olisi helpokin mutta kun tuo hp vaatii sen ns. SFF -standardin levyllä olevan kiinnityksen. Ulkomailta kai saa helpostikki mutta ite en tilaile mitään ulkomailta ja googlettamalla en ite ainakaa löytäny suomalaisia linkkejä tilailuun.

I was here! :D

JWDesigns -I modify everything what is possible.

tokroger
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2010 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös noissa aika monessa mediamikronäytönohjaimessa ole se sff-takalevy mukana että sen voi itse vaihtaa? Itse ostin viime kesänä ATI Radeon 4550(?) tai joku sellainen, pikkuohjaimen ja siinä oli kiinni normaali takalevy ja irtonaisena laatikossa tuo SFF-levy. Ja tuo löytyi ihan hyllytavarana esim Jyväskylässä VEO-Computerin liikkeestä. Eli varmaan valinnanvaraa on ihan kotimaisissa liikkeissä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > mistä "small form factor (sff)" näyttis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy