User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 04:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > miten vertailla näytönohjaimia ja prossuja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten vertailla näytönohjaimia ja prossuja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
oleb
Junior Member
_
23. helmikuuta 2013 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten voin laittaa prosessorit ja näytönohjaimet jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen, kun ei kummoisia pohjatietoja mulla ole? Tässä haen sitä että kun katselee softien vaatimuksia niin usein niissä on vain prosessorivaatimuksena esim 1.4 GHz Intel Pentium tai näyttiksenä esim Intel HD 3000. Mutta miten sovellan jos minulla ei ole noita nimenomaisiä? Mitkä noissa on ne määräävät luvut tai tekijät ja miten se muuttuu jos on eri valmistaja?

Nyt esimerkiksi mietiskelin yhtä ohjelmaa, jossa onneksi on laajat näytönohjainvaihtoehdot ja sieltä löydän omani mutta prossussa ohjeistuksena on minimissään
"1.4 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64"
ja suosituksena
"2.4 GHz Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4".
Mulla näyttäisi olevan
"AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor 3.40 GHz".
Miten vertaan sitä noihin vaatimuksiin?

Onko tähän jotain yleispätevää listausta tai muuta ettei tarvis jatkossa kysellä?

Kiitän.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
23. helmikuuta 2013 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti oleb:
Miten voin laittaa prosessorit ja näytönohjaimet jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen, kun ei kummoisia pohjatietoja mulla ole? Tässä haen sitä että kun katselee softien vaatimuksia niin usein niissä on vain prosessorivaatimuksena esim 1.4 GHz Intel Pentium tai näyttiksenä esim Intel HD 3000. Mutta miten sovellan jos minulla ei ole noita nimenomaisiä? Mitkä noissa on ne määräävät luvut tai tekijät ja miten se muuttuu jos on eri valmistaja?

Nyt esimerkiksi mietiskelin yhtä ohjelmaa, jossa onneksi on laajat näytönohjainvaihtoehdot ja sieltä löydän omani mutta prossussa ohjeistuksena on minimissään
"1.4 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64"
ja suosituksena
"2.4 GHz Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4".
Mulla näyttäisi olevan
"AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor 3.40 GHz".
Miten vertaan sitä noihin vaatimuksiin?

Onko tähän jotain yleispätevää listausta tai muuta ettei tarvis jatkossa kysellä?

Kiitän.
anandtech.com tuolla on kaikki, yksin, vastakkain tai kaikki kerralla järjestettynä
Ja nimenomaan se ''bench'' osio.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. helmikuuta 2013 @ 11:03

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > miten vertailla näytönohjaimia ja prossuja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy