|
|
|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
|
Näytönohjaimessa ongelma
|
|
|
Killazer
Newbie
|
27. syyskuuta 2010 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Selvä, kiitos avusta :) Täytyy sitten hankkia GTX460, Jim's:stä saa halvinten ja nopeinten?
|
|
Daword
Senior Member
|
27. syyskuuta 2010 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Killazer: Selvä, kiitos avusta :) Täytyy sitten hankkia GTX460, Jim's:stä saa halvinten ja nopeinten?
joo jimsissä nyt halvin hinta tuolle palitin gtx460 ja tilaat sen matkahuollon kautta jolloin kulut alle 4e
1. i7 2600k, 5,0ghz/8gb R.jaw/Gtx780Ti/Msi z77Gamer/42"/750w/Xpredator
2. Phenom x3->unlocked x4 3.8ghz/4gb ddr3/Gtx660sli/Gigabyte Ultra d3/ips40"/600w/Zalman
3. Intel e4400, 2ghz/2gb ddr2/8800Gt/Asus p5/Asus 18,5"/400w/
4. MSI GT70 0NE/i7 3630QM @3.8ghz /8Gb/Gtx680m
|
|
Killazer
Newbie
|
1. lokakuuta 2010 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei sitten ilmeisesti sopinut tuo Gtx460, noh, ukko otti näytönohjaimen takas, ja meinas velottaa näytönohjaimen hinnan ja palveluhinnan, maksettii palveluhinta. Hieno homma ny, ei toimi ulkonen kiintolevykään enää...
|
|
Daword
Senior Member
|
1. lokakuuta 2010 @ 21:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Killazer: Ei sitten ilmeisesti sopinut tuo Gtx460, noh, ukko otti näytönohjaimen takas, ja meinas velottaa näytönohjaimen hinnan ja palveluhinnan, maksettii palveluhinta. Hieno homma ny, ei toimi ulkonen kiintolevykään enää...
siis mistä ukosta puhut? ja miksi ei sopinut?mikä palvelu hinta? ulkoinen kiintolevy?
Onko perjantai pullo menos vaiko jo toinen? en tajunnu kyl mitään
2. Phenom x3->unlocked x4 3.8ghz/4gb ddr3/Gtx660sli/Gigabyte Ultra d3/ips40"/600w/Zalman
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. lokakuuta 2010 @ 21:18
|
|
Killazer
Newbie
|
2. lokakuuta 2010 @ 00:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis, en juo. Anteeksi muutenvain sekainen selitys. Siis, en viitsinyt itse alkaa asentamaan, joten paikallinen ukko joka korjailee koneita ja näin, tilas sen osan juuri matkahuollon kautta tms. Ja tuli meille sitten sitä asentamaan. Ei sitten sopinut ilmeisesti koneeseen, liian iso tai jotain. Noh, maksettiin ukolle 30? ja otti osansa takasin ja lähti menemään.
Ja tosiaan, koneessa on 1TB ulkonen kiintolevy, joka ei nyt enää suostu toimimaan, tuossa alemmassa alueessa on topikki asiasta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2010 @ 00:35
|
Member
|
2. lokakuuta 2010 @ 03:00 |
Linkki tähän viestiin
|
ööh, siis missä alemmassa alueessa? ja tilaa ens kerralla liikkeen kautta ne osat, eikä minkään paikallisen ukon kautta. ja mikä se palveluhinta on? pyydä kuitti palvelusta. ja jos olisit maksanut siitä näyttiksestä, ja vaikka se ei sun koneeseen edes mahtuisi, niin se näyttishän olis pitäny silti jäädä sulle, koska sehän on silloin sun näyttis! kusettaja tyyppi, jos tommosia yrittää. ja jos olet palvelusta maksanut jo 30? ja kovalevy ei toimi, niin pyydät(käsket) ukkelin takas hoitamaan homman. jos kovo on ukkelin kämmäilyn takia rikki, niin ukkeli varmasti myös korvaa/korjaa
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
En kyllä jaksa mitenkään uskoa ettei muka mahtunut. GTX 460 on kuitenkin suht. pieni kortti. Se on jopa pari senttiä lyhyempikin kuin 9800GT. Tais vaan kusettaa ja velotti siitä 30e.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hynkkis: tilaa ens kerralla liikkeen kautta ne osat, eikä minkään paikallisen ukon kautta.
Joo ei todellakaan mitään järkeä tilata jonkun random tyypin kautta. Hommakaan ei ollut sen hankalampi kuin näytönohjaimen vaihto. Edellinen pois ja uus tilalle, virtakaapelit kiinni ja se on siinä.
|
|
Killazer
Newbie
|
2. lokakuuta 2010 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Oli tosiaan virhe, mutta kun ei viitsi itsekään alkaa räpeltämään. Noh, mennään varmaan käymään Porissa mikropasissa, ja hankitaan sieltä kautta osa ja sen asennus.
Ulkonen kovo nyt kyllä jurppii ja paljon, kun ei enää tahdo toimia. Veikkaan, että se ukkokaan ei tiedä mitä meni tekemään, ja tuskin tulee takaisin korjaamaan.
|
|
Daword
Senior Member
|
2. lokakuuta 2010 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Killazer: Oli tosiaan virhe, mutta kun ei viitsi itsekään alkaa räpeltämään. Noh, mennään varmaan käymään Porissa mikropasissa, ja hankitaan sieltä kautta osa ja sen asennus.
Ulkonen kovo nyt kyllä jurppii ja paljon, kun ei enää tahdo toimia. Veikkaan, että se ukkokaan ei tiedä mitä meni tekemään, ja tuskin tulee takaisin korjaamaan.
Siis et oo tosissas ettet yhtä näyttistä saa vaihdettua?
Atin mainoskammppanjassakin sanottiin että Niin helppoa että apinakin sen osaa ja kyllähän se sen osas.
Avaat sen sivuluukun ja pyörität yhden ainoon ruuvin irti ja nyppäät ohjaimen pois ja laitat ohjaimen samallalailla takaisin.
Mä luulen että sun ulkosessa kovossa ei ole mitään vikaa, jos et osaa/viitti edes vaihtaa näyttistä niin oletan että ulkoinenkin kovo varmasti kunnossa.
|
|
Killazer
Newbie
|
2. lokakuuta 2010 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Se, että en viitsi alkaa itse räpeltämään mitään, on että oon kussu 3 näytönohjainta ennenkin, ja ei ainakaan mulla raha kasva puussa. Sen takia annan taitavampien hoitaa nuo hommat, vaikka se kalliimpaa onkin. Ja tosiaan, olen etsinyt apua tohon ulkoiseen kovoon, ja en ymmärrä mikä siinä on. Valittaa että sille ei ole asennettu ajureita, ja kun asennan oikeat ajurit, ja bootin, kovo jumittaa edelleen. Kun kovo ei ole kytkettynä, virtavalo palaa kokoajan kunnolla. Kun sen kytkee koneeseen, valo alkaa vilkkumaan/sammumaan kokoajan, ja kone alkaa jumittamaan.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
DeWorD
Junior Member
2 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Näyttiksen vaihtaminen ei ole räpeltämistä. Jopa mun 6v muksu pystyy vaihtamaan ilman mitään apua tuon näyttiksen ja 62v naapurin mummukin sen itse vaihtoi vaikka apua tarjosin. Jos saa kus**a 3 näyttistä vaihdon aikana niin peukku on kyl ihan kämmenes :D
Vie kone vaiks mikropasiin, kyl ne siel liittää sen kovonkin
mutta kuten sinäkin jo mainitsit niin itse en veisi sillä "raha ei kasva puussa"
AMD Athlon X4 2,8 Ghz (630) / Geforce 460 Palit 768MB / 2Gt DDR3 1,3Ghz / 550Gt HDD / 400W Power / Apevia X-jupiter gold / Asus M4A785TD-V EVO / Philips 37", 37pfl5405h
(c) DeWorD
|
|