User Käyttäjä Salasana  

lauantai 3.1.2026 / 15:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain ei asennu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näytönohjain ei asennu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
svessi
Junior Member
_
29. syyskuuta 2010 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh. Tuota olen yrittänyt asentaa radeon hg 4650Stä ja GF8500Gtä, mutta molemmilla varsinainen ohjaimen ajuri ei asennu. Ati asentaa muut härpättimet kuten ccc:n ja geforce ilmoitti että asennus epäonnistui. Käyttis win7 emo asuksen P5Q, mielestäni kaiken asuksen sivuilta olen asentanut.

Mikä mahtaa olla vikana, osaako kuka auttaa avutonta.
Member
_
29. syyskuuta 2010 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhtä aikaako noita asentelet, eipä toimi rinnan. Poista kaikki ajurit ja viimeistele vaikka driver sweeperillä.
svessi
Junior Member
_
29. syyskuuta 2010 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SPJ75:
Yhtä aikaako noita asentelet, eipä toimi rinnan. Poista kaikki ajurit ja viimeistele vaikka driver sweeperillä.
en tietenkää, yhtäaikaa, niin driversweeperillä poistin vikasietotilassa ajurien löput ja silti, unohdin laittaa tuohon alku viestiin sen
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2010 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko varmasti asentanu oikeet ajurit, koita vanhemmilla ajureilla kans.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
svessi
Junior Member
_
30. syyskuuta 2010 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mie suhteellisen varma olen että ovat oikeat ajurit, yritin vanhempia kanssa mutta nvidian asennus ohjelma sanoo ettei järjestelmään tehty muutoksia.

Voiko emo olla rikki sillai ettei se huoli/hyväksy asennusta. En löytäny asuksen sivuilta mitään mikä liittyis pcie väylään ajurien muodossa. Ihan ihme juttu, pitäskö laittaa emo takuuseen meneen?
Member
_
30. syyskuuta 2010 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai olet sallinut windowsin tehdä muutoksia, kun on sitä kysynyt? Oletko ollut kirjautuneena järjestelmänvalvojana?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2010 @ 16:39

svessi
Junior Member
_
30. syyskuuta 2010 @ 23:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu olen tietysti, ja olen ollut järjestelmänvalvojana asentamassa
Junior Member
_
1. lokakuuta 2010 @ 00:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli Atin uusimpien ajurien kanssa sama homma, ccc asentu mutta ajurit ei. Asensin customina ettei world of... demo ym. asennu.. Kolme kertaa koitin tällä tavalla, ja ajurit ei vaan asentunu. Kokeilin sitten täyttä asennusta, ja silloin ajuritkin asentu oikein, ja homma toimi. Kumma juttu.
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2010 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Win7 löytää ajurit, käy kattomassa onko tullut päivityksiä.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
Mainos
_
__

_
svessi
Junior Member
_
1. lokakuuta 2010 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikazon: miekii asensin customina, mutta kun koitin nvidiaa niin sama tulos, eikä siinä ole mitää kustom asennusta
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain ei asennu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy