User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.12.2025 / 18:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain takuuseen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain takuuseen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
5. lokakuuta 2011 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisin kysyny että uskaltaako takuuseen lähettää avattua korttia? Korttiin vaihdettu parempi tuuletin (accelero xtreme 5970).
Kortista kuuluu kova-äänistä vinkumista rasituksessa. Pelatessa pirtää näytölle välillä sellaisia laatikoita ja kaatuilee. Vinkuminen varmaan tulee jostain konkista kai?

Onko kellään kokemuksia tällaisista ongelmista.

/ Phenom II X6 1055T 3,6GHz + Noctua NH-D14 / ASRock 890FX Deluxe3 / XFX Radeon 5970 / Zalman 600HP / WD SiliconEdge Blue 64GB SSD / WD Caviar Black 640GB / Thermaltake Element G /
AfterDawn Addict
_
5. lokakuuta 2011 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieman epävarmaa on ton takuun kanssa jos itse olet vaihtanut coolerin.
Kyllähän yleensä takuut raukeavat jos tekee omia muutoksia.

Onko alkuperäinen cooleri vielä tallessa,jos sen vaihdat takaisin ja koitat miten käy.

On kanssa paljon kiinni liikkeestä ja myyjästä,
ainahan voi asiasta neuvotella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. lokakuuta 2011 @ 11:05

AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2011 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen jostain kuullut että XFX sallii coolerien vaihdon, mutta en ole ihan varma asiasta joten kannattaa se ainakin kysyä jälleenmyyjältä.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
Junior Member
_
5. lokakuuta 2011 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aba120:

Onko alkuperäinen cooleri vielä tallessa,jos sen vaihdat takaisin ja koitat miten käy.

Aatelin vaihtaa ton alkuperäisen coolerin takas. Mietityttää vaan miten tarkkaa ne tutkii noi kortit.

/ Phenom II X6 1055T 3,6GHz + Noctua NH-D14 / ASRock 890FX Deluxe3 / XFX Radeon 5970 / Zalman 600HP / WD SiliconEdge Blue 64GB SSD / WD Caviar Black 640GB / Thermaltake Element G /
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2011 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos siinä kortissa ei oo mitään tarroja ollu ruuvien päällä ja siinä ei näy mitään ruuvarin vääntö jälkiä ni kyllä luulis menevän takuuseen. Lähetä vielä XFX:lle sähköpostia ja katso mitä mieltä ne on.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
AfterDawn Addict
_
5. lokakuuta 2011 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lippo89:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aba120:

Aatelin vaihtaa ton alkuperäisen coolerin takas. Mietityttää vaan miten tarkkaa ne tutkii noi kortit.

Varmaankin tarkastavat kortin ja jos huomaavat,että on itse peukaloitu,niin voi noottia tulla että ei mene takuun piikkiin.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
5. lokakuuta 2011 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
Mä olen jostain kuullut että XFX sallii coolerien vaihdon, mutta en ole ihan varma asiasta joten kannattaa se ainakin kysyä jälleenmyyjältä.
Itse olen juuri lukenut samaa ulkomaalaisilta sivustoilta että sallivat jopa ylikellotuksen ja coolerin vaihdoksen. Bios modaamista eivät salli ja sitä en myöskään ole tehnyt. Täytyy ruveta keskustelemaan jälleenmyyjän kanssa.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain takuuseen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy