User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 15:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjainta ostamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjainta ostamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
coura
Newbie

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2013 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poweri: Super Flower Golden Green Pro 500W
Prosessori: Intel Core i5-3570K, 4 x 3.40GHz, 77W, boxed
Emolevy: ASRock Z77 Pro4, Z77
Kotelo: Fractal Design Define R3 USB3.0, Black Pearl
Keskusmuisti: 8GB
Resoluutio: 2560x1440
Käyttötarkoitus: Pelit

Eli alle 400 euron budjetilla päivittämässä näytönohjainta kyseiseen kokoonpanoon. Tällä hetkellä alla on Radeon HD 6950. Nvidian näyttistä olen hamuilemassa; olisiko mahdollisesti (MSI) GTX 770 4GB hyvä valinta ja riittääkö powerissa potku? Mites onko jo välttämätöntä lisätä toiset 8 GB keskusmuistia alle?
Toniman92
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2013 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
R9 280X 3gb, R9 290 4gb tai tuo GTX 770 4GB versio tolle resoluutiolle, itse ottaisin R9 280X benchien mukaan. Kyllä tuo 8Gb riittää vielä.

Toniman.

## ASUS Z87-A | i5-4670K w/ CM Hyper 212 EVO| 8GB RAM | ASUS GTX 560 TI TOP | Kingston SSDNOV V+300 240Gb | Seagate 1TB | XFX 550W | Bitfenix Raider | 24" display | Razer Lycosa | Logitech G300 | SteelSeries Siberia V2 ##

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2013 @ 17:43

coura
Newbie

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2013 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä AMD:n näyttis tällä kertaa hommaa, ollu parin kanssa jo pieniä kaatumisia niin täytyy vaihtaa välillä ja tuo Nvidian nauhoitusherkku ShadowPlay kiinnostaa kovasti ettei tarvitse koko ajan nauhoitella ja missata hyviä hetkiä.

Mites tuo mun nykyinen poweri on vissiin laadukas, mutta riittääkö teho tuohon GTX 770:een vai onko ostettava uusi?
Mainos
_
__

_
Uppmas
Senior Member
_
20. marraskuuta 2013 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On laadukas, riittää, ei tarvitse.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjainta ostamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy