User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.10.2025 / 16:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näyttiksen osto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttiksen osto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Moderator

5 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2011 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttäs olevan 400W jolloinka toi GTX 295 ei minun tietojen perusteella tule kuuloonkaan, sillä testikokoonpanot vievät loadissa sen reilu 400W.. Eli jos tuon kortin aikoo hankkia niin silloin virtalähde menee kanssa vaihtoon ja kustannukset vaan nousevat (ellei joku sitten myy tuota korttia ~60?)

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2011 @ 22:07

Lapanen92
Inactive
_
26. lokakuuta 2011 @ 03:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virtalähdettä en ole uusimassa.
Senior Member

21 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2011 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lapanen92:
Virtalähdettä en ole uusimassa.
Virtalähteen joudut hommaamaan mahdollisesti kun myöhemmin ostat tehokkaamman näytönohjaimen. Mutta jos nyt haet edullisesti tehokkaampaa ja TOIMIVAA (jos vanha näyttis temppuilee) niin riittänee mainiosti esim tuo HD5850/GTX460. Itse en kuitenkaan tuota GTX460 hommaisi, sillä se on kuityenkin turhan lämmin ja virtasyöppö kortti.

Tässä hieman osviittaa: http://www.hardwarecanucks.com/forum/ha...p-review-6.html

http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/HD_5850/27.html

Täällä esim 135e http://murobbs.plaza.fi/komponentit/820297-sapphire-hd5850.html

i7 860@3,9GHz HT-off +H2O || Asus Maximus III Gene || G.Skill ripjaws DDR3 1600MHz 4x2gb || Asus GTX580 DCII || Spinpoint F3 1Tb || Cougar S700 || Antec mini P180 +Scythe kaze server || 22" HP W2207H||Win7 Professional 64-bit ||

Lapanen92
Inactive
_
27. lokakuuta 2011 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin elikkäs olen tullut siihen tulokseen, että JOS saan pari juttua myytyä, niin ostan kokonaan uuden koneen. Hintakatto on se 550e(MAKSIMI) ilman koteloa,cd asemaa, käyttistä jne. koska nämä löytyvät omasta takaa. Mitään supertehokasta pelikonetta en todellakaan tarvitse (ei tuolla 550eurolla kyllä vielä sellaista saakkaan :D) mutta eiköhän tuolla rahalla saa sellaisen koneen kasaan jolla pyörii esim bf3,wow ja bc2 suhteellisen helposti.

Näyttiksen voisin toki ostaa edelleenkin käytettynä jos tulee hyvä vastaan, mutta mieluiten uutena.

Konetta on tarkoitus ylikellottaa, joten osat myös sen mukaan.

Veikkaisin että tuolla 550eurolla saa jo hyvän pelikoneen kasattua kun valkkaa osat tarkkaan. HUOM! haluan vielä muistuttaa, että tietokone ei tule raskaimpaan mahdolliseen pelikäyttöön eli esimerkiksi tuo gtx 460/radeon 6850 tulee riittämään minulle mainiosti.

Laitan tänne vielä myöhemmin osat, joita olen itse ajatellut. Siihen sitten saa antaa vinkkejä mitä kannattaisi vaihtaa tilalle jne. Osia vain tulemaan!

EDIT: Näyttiksen voin mahdollisesti saada joulupukilta(:D) joten prossuun ja muihin tsydeemeihin voi panostaa enemmän!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2011 @ 04:31

Senior Member

21 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2011 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa melkeimpä siirtyä tänne: Uutta konetta kasaamassa

i7 860@3,9GHz HT-off +H2O || Asus Maximus III Gene || G.Skill ripjaws DDR3 1600MHz 4x2gb || Asus GTX580 DCII || Spinpoint F3 1Tb || Cougar S700 || Antec mini P180 +Scythe kaze server || 22" HP W2207H||Win7 Professional 64-bit ||

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2011 @ 07:58

Mainos
_
__

_
Lapanen92
Inactive
_
28. joulukuuta 2011 @ 03:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noni eli en viittiny tehä uutta aihetta ni selitän ongelman tähän.

Ostin sitte sen uuden näyttiksen vaan väliaikaseks (radeon 6770) ku halvalla sain.
Näyttiksen vaihdon yhteydessä huomasin, että pci-e väylän viereinen konkka oli pullahtanut eli ne kaatuilemiset aika varmasti johtui siitä, vaikka ei oo kyllä kertaakaan kaatunu radeonilla.

Tarkotus olis vaihtaa konkka kuitenkin mut ongelmana on ettei oo varakonetta ja en nää konkan arvoja ilman että ottasin sen irti...enkä myöskään tiedä mistä löytys uusia konkkia ja milloin :D

Apua tosiaan kaivataan koska olen aika riippuvainen tietokoneesta :) konkan vaihdosta tuskin tulee ongelmaa muuten paitsi en tiedä kumpi on + ja -

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näyttiksen osto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy