Näyttistä ehtimässä
|
|
Munzza
Newbie
|
20. huhtikuuta 2013 @ 22:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eli oon ehtimässä uutta näyttistä k tää vanha on nii huono ja sillee ko tää on geforce gt 620. Eli tää on tosi huono. Eli mikä näyttis mun kannattais hankkia ko oon kattonu tota asus geforce gtx650 ti boost vai onko se liian hyvä tähän settiin jos on niin voitte ehdottaa parempaa näyttistä tähä settii
6 gb ram
intel core i5-2320
Budjettina on 200?
Kiitos jo valmiiksi!
|
shmursu69
Junior Member
|
20. huhtikuuta 2013 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
onkos paketti kone jos on niin sitten menee myös poweri vaihtoon
|
Munzza
Newbie
|
20. huhtikuuta 2013 @ 23:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti shmursu69: onkos paketti kone jos on niin sitten menee myös poweri vaihtoon
on mun mielestä täs on 450w poveri et riittääks se
|
stalacave
Member
2 tuotearviota
|
20. huhtikuuta 2013 @ 23:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Munzza: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti shmursu69: onkos paketti kone jos on niin sitten menee myös poweri vaihtoon
on mun mielestä täs on 450w poveri et riittääks se
Riippuu powerin laadusta.
|
AfterDawn Addict
|
21. huhtikuuta 2013 @ 01:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000
HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2013 @ 01:15
|
Munzza
Newbie
|
21. huhtikuuta 2013 @ 13:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkä kokosia noi atx powerit yleensä on et voisin mitata et mahtuuko se toho mun vanhaan koppaan. Ja tossa toisessa näyttiksessähä lukee et siihe riittää 450 wattine virtalähe vai riippuuko seki laadusta?
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2013 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Munzza: Minkä kokosia noi atx powerit yleensä on et voisin mitata et mahtuuko se toho mun vanhaan koppaan. Ja tossa toisessa näyttiksessähä lukee et siihe riittää 450 wattine virtalähe vai riippuuko seki laadusta?
laadusta riippuu,ja atx poweri on atx poweri,kyll äse poweri menee koppaas,mutta kun pakettikoneiden kopat on vähän ahtaita muutenkin/huonohko ilmankierto,tms
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
AfterDawn Addict
|
21. huhtikuuta 2013 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Munzza: Minkä kokosia noi atx powerit yleensä on et voisin mitata et mahtuuko se toho mun vanhaan koppaan. Ja tossa toisessa näyttiksessähä lukee et siihe riittää 450 wattine virtalähe vai riippuuko seki laadusta?
XFX 450W ja XFX 550W on halvin virtalähde, joita kannattaa ostaa ja ovat laatu kamaa. 450W mallissa on ainoastaan 1x6pin lisävirta kaapeli, joten voit jatkossa joutua leikkii adapterilla. XFX ainut huonopuoli on rasituksessa koventuva meteli ja tämän takia 550W malli on hyvä vaihtoehto. En nää itse järkeväksi säästää 10? ottamalla tuota XFX 450W mallia.
Valmistajan antamat mitat:
XFX 550W = PSU Dimension (cm) : 17.0 x 15.0 x 8.6
XFX 450W = PSU Dimension (cm) : 14 x 15 x 8.6
Käsitykseni mukaan molemmat mallit pitäisi olla samankokoisia, mutta tuossa taitaa olla virhe? Mutta jos lähelle noita mittoja on tilaa, niin pitäisi mahtua.
450W riittää tehonsapuolesta helposti, mutta ylempänä luki miksi 550W mallia suositellaan.
Huono poweri voi viedä hajotettaas kaikki koneen osat mukanaan...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Munzza: Minkä kokosia noi atx powerit yleensä on et voisin mitata et mahtuuko se toho mun vanhaan koppaan. Ja tossa toisessa näyttiksessähä lukee et siihe riittää 450 wattine virtalähe vai riippuuko seki laadusta?
laadusta riippuu,ja atx poweri on atx poweri,kyll äse poweri menee koppaas,mutta kun pakettikoneiden kopat on vähän ahtaita muutenkin/huonohko ilmankierto,tms
Saattaa siellä olla ATX poweria pienempiä malleja ja hyvin usein pienemmissä koteloissa onkin.
Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000
HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2013 @ 14:11
|
Uppmas
Senior Member
|
21. huhtikuuta 2013 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lurluck:
Huono poweri voi viedä hajotettaas kaikki koneen osat mukanaan...
Tätä väitettä kannattaa käyttää harkiten.
Yleensä emon konkat tai kovo menee ekana.
Ne yksilöt, jotka posahtaa kun toision elko kuivuu pystyyn ja kun kuu on oikeassa asennossa hajottaen likimain kaiken, ovat harvassa.
Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
|
Munzza
Newbie
|
1. toukokuuta 2013 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moderator
5 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2013 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Mahtuu kaikki osat. Kopan hyvyyteen en ota sen pahemmin kantaa koska itse en ole koppa-asiantuntija ja en muutenkaan välitä kopan ominaisuuksista.
|
Uppmas
Senior Member
|
1. toukokuuta 2013 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Peruspaska räminäpeltikoppa. Ei mitään uutta auringon alla. En itse ostaisi, koska esmes. Merc Alpha/Beta Bitfenixiltä tuo samaan hintaan laadukkaamman tuotteen halvemmalla. Toki Jos ikkuna on intresseissä, niin tuon voittanutta saa hakea isommasta hintaluokasta.
Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
|
Munzza
Newbie
|
1. toukokuuta 2013 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uppmas: Peruspaska räminäpeltikoppa. Ei mitään uutta auringon alla. En itse ostaisi, koska esmes. Merc Alpha/Beta Bitfenixiltä tuo samaan hintaan laadukkaamman tuotteen halvemmalla. Toki Jos ikkuna on intresseissä, niin tuon voittanutta saa hakea isommasta hintaluokasta.
No voikko linkkaa jonku tota paremma ja ikkuna ei oo pakolline
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2013 @ 19:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Munzza: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uppmas: Peruspaska räminäpeltikoppa. Ei mitään uutta auringon alla. En itse ostaisi, koska esmes. Merc Alpha/Beta Bitfenixiltä tuo samaan hintaan laadukkaamman tuotteen halvemmalla. Toki Jos ikkuna on intresseissä, niin tuon voittanutta saa hakea isommasta hintaluokasta.
No voikko linkkaa jonku tota paremma ja ikkuna ei oo pakolline
voitko yrittää edes vähän? Lainaus: Merc Alpha/Beta Bitfenixiltä
kirjotappa jompi kumpi noista hakuun. Esim merc alpha.
// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
|