User Käyttäjä Salasana  

torstai 15.1.2026 / 04:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > nvidia gtx 295 sirinä äänilähteestä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nVidia GTX 295 sirinä äänilähteestä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. tammikuuta 2010 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kysyisin mitä voin tehdä oudolle sirinälle joka kuuluu pelatessa kuulokkeista.
Ymmärrän kyllä jos virtalähde tai näyttis sirisee, mutta ääni kuuluu kuulokkeista häiritsevän kovaa.

Ääni kuuluu siis pelatessa ja eri asetukset/ eri kuva vaikuttaa äänen taajuuteen.
V-sync auttaa hiukan, mutta ei poista ongelmaa. Eri ajureita on koitettu sekä näyttikseen, että integroituun äänikorttiin. Ei kummempaa apua.

Aikaisemmin esiintyi kaatuilua, mutta se oli windows 7 beta ja rc versioilla. Nyt asennettuna oikea 7. Muistaakseni häiriöäänet olivat rc:ssä pienemmät.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Senior Member

21 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2010 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta usb kuulokkeet.

i7 860@3,9GHz HT-off +H2O || Asus Maximus III Gene || G.Skill ripjaws DDR3 1600MHz 4x2gb || Asus GTX580 DCII || Spinpoint F3 1Tb || Cougar S700 || Antec mini P180 +Scythe kaze server || 22" HP W2207H||Win7 Professional 64-bit ||

Senior Member

1 tuotearvio
_
26. tammikuuta 2010 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mushinico:
Osta usb kuulokkeet.
Se ei poista ongelmaa. Jos et tarjoudu ostamaan nykyisiä kuulokkeitani hyvään hintaan, voisit jättää nuo neuvot pois. :)

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2010 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vikaa äänikortissa?
Kiesus
Newbie
_
26. tammikuuta 2010 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iltaa. Itselläni on myös samanlainen ongelma Koss portal pro kuulokkeiden kanssa, pelaillessa kuuluu kovaa sirinää esim. counter strike valikossa kuulee kuinka sirisee, mutta pelaillessa sit sitä ei niin erotakkaan, mutta minulla myös kuuluu tämä kyseinen sirinä windowssia selaillessa ja internetissä.

Käyttiksenä minulla on windows 7 32bit.

Itse ainaskin olen tullut siihen tulokseen että kuulokkeet ovat hajonneet ajan myötä koska minulla ainaskin tämä ongelma poistuu kun vaihdan kuulokkeet toisiin.

Suosittelen kokeilemaan toisilla kuulokkeilla jos ei niillä pelaa niin varmaan sit vikaa jossakin muualla.
Ozss
Member

1 tuotearvio
_
26. tammikuuta 2010 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shagrath_:
Osta usb kuulokkeet.
Se ei poista ongelmaa. Jos et tarjoudu ostamaan nykyisiä kuulokkeitani hyvään hintaan, voisit jättää nuo neuvot pois. :)
Kyllä se monesti poistaa ongelman. :-) MInä olen pari kertaa törmännyt vastaavaan tapaukseen, jossa ongelman on aiheuttaneet "huono laatuiset" / "rikkinäiset" kuulokkeet. Ensin kannattaa todellakin kokeilla toisilla kuulokkeilla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2010 @ 21:36

Senior Member

5 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2010 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virtalähteestä se johtuu. Mulla on sama virtalähde ja GTX 280 ja kajareista lähtee kovaa sirinää jos fps on korkealla. Mites onko sulla kone sammuillu ton näyttiksen kanssa? Tossa Zallussa on ollut ongelmia tehonäyttisten kanssa sillä virtarajat on lyöty lapsellisen alas vaikka potkua piisaisi vaikka kuinka. Mm. itsellä on joskus sammuillu kone jos fps on noussut tarpeeksi suureksi.

Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. tammikuuta 2010 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shagrath_:
Osta usb kuulokkeet.
Kyllä se monesti poistaa ongelman. :-) MInä olen pari kertaa törmännyt vastaavaan tapaukseen, jossa ongelman on aiheuttaneet "huono laatuiset" / "rikkinäiset" kuulokkeet. Ensin kannattaa todellakin kokeilla toisilla kuulokkeilla.
Samaan aikaan koneen kanssa ostetut Sennheiserin HD555 kuulokkeet. Eivät ole ongelman aiheuttaja. Samaa sirinää on kuulunut ensimmäisestä päivästä lähtien, mutta muissa laitteissa luurit toimivat ihan ok.

@Ransester: En huomannut vastaustasi, mainokset hämää.
Kone kaatuili kyllä, mutta sitä esiintyi vain windows 7 beta ja rc versioilla. Poweria minäkin epäilin, mutta näin työttömänä ei ole varaa ostaa uutta kokeilun vuoksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2010 @ 13:14

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > nvidia gtx 295 sirinä äänilähteestä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy