User Käyttäjä Salasana  

torstai 8.1.2026 / 11:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > prossu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Prossu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Petemoi
Newbie
_
26. helmikuuta 2011 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on 2,4Ghz intel quad core prossu ja mulla on tullu sellasia ongelmia että 3dmark06 testin tuloksissa sanotaan että mun prossu pyörii 1600MHz taajuudella. CPU-Z ohjelma näyttää myös et 1600Mhz.On kuullu jostain cool & quiet ja EIST modeista jotka säästäs virtaa ja pienentäis lämpötilaa mutta laskis prossun kellotajuutta eli biosista oon yrittäny ettiä mut ei löytyny mitää enable/disable hommaa. Eli olisko jotain ohjelmaa millä pystys "Ohittamaan" ton ku tuntuu ettei pelitkään meinaa pyöriä normaalisti vaikka kaiken jären mukaan pitäis näillä osilla pyöriä: Nvidia Geforce 9600GT(Kellotettu), 2gigaa ramia ja intel quad core 2,4Ghz. PS. sori epäselvästä tekstistä... koittakaa saada selvää :D JA KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN!
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2011 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos siellä olisi joku virransäästötila päällä, se nostaisi prossun kellot normeiksi aina pelejä pelatessa jne... en tiedä mistä mahtaa tässä tapauksessa olla kyse.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Moderator

5 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2011 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. helmikuuta 2011 @ 10:20

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > prossu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy