User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 09:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > tietokoneesta kuva televisioon (hdmi-hdmi)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokoneesta kuva televisioon (hdmi-hdmi)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tupsu71
Newbie
_
29. marraskuuta 2012 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, kyseisestä aiheesta on varmasti montakin ketjua. Mutten ainakaan itse löytänyt apua ongelmaani muiden aiheita selaillen.

Eli: Minulla on mennyt jo reilun vuoden päivät suora piuha läppäristä televisioon, mutta eräänä aamuna herätessäni mitään ei enää tapahtunut. Läppäri ei toisinsanoen löydä tätä televisiota, kuva pysyy mustana vaikka mitä tekisin. Olen kyllä kokeillut eri hdmi-piuhalla, olen myös kokeillut eri portteja televisiosta mutta mikään ei auta.

Mikäli pidän hdmi-johdon kiinni tietokoneessa käynnistäessäni tietokoneen, niin silloin kuva ilmestyy televisioonkin. Mutta muuta ei sitten tapahdukkaan, kuva jäätyy ja kone on pakko bootata suoraan virtakytkimestä. Varma en ole mutta mielestäni tämä sulkee pois senkin vaihtoehdon että läppärin hdmi portti olisi rikki?

Näytönohjaimena palvelee: AMD Radeon HD 7670M 1GB, päivittelin myös catalyst centtereitä ja sieltä yritin saada hommaa toimimaan, mutta kun ei niin ei.

Apua siis kaivataan nopeasti, ja ohjeet mahdollisimman maalaiskielellä niin menee laakista jakeluun :)

Kiitos ja anteeksi!
Moderator

6 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2012 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko koittanut laitteita ristiin jonkun toisen kanssa? Eli tuleeko telkkariin kuva HDMI:n kautta jostain toisesta laitteesta ja/tai näyttääkö läppäri kuvaa HDMI:n kautta johonkin toiseen laitteeseen?

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > tietokoneesta kuva televisioon (hdmi-hdmi)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy