User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 03:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > call of duty 4 karttapaketti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Call Of Duty 4 karttapaketti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
brennus11
Junior Member
_
6. heinäkuuta 2009 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin microsoft pisteillä tuon karttapaketin tuohon kyseiseen peliin ja nytten on ongelmana se kun siellä on liian hyvä tasoista peli seuraa minulle että haluaisin poistaa sen jotenkin... Eli kysymys kuuluu miten se on mahollista vai onko se edes mahdollista?

Kiitos
Member

4 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2009 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On mahdollisuus poistaa.

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
Member

4 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2009 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaako sitä nyt poistella jos olet kuitenkin sen maksanut? rahojahan ei takasin saa. Voithan jättää vaan pelaamatta niitä lisäratoja. Taidon karttuessahan mieli voi taas muuttua. :)
brennus11
Junior Member
_
7. heinäkuuta 2009 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mutta pääsen kuitenkin vain pelaamaan kovempi tasoisia vastaan kun ovat ostaneet sen map-packin jolloin kaikki minun tasoiset pelaajat eivät pääse minua kohtaan ottelemaan kun niillä ei ole sitä map packia. Miten sen voi poistaa? ja ei se rahasta ole kiinni:D kyllähän sen sitten ovi ostaa uuden jos haluaa jossain vaiheessa.

apua tarvitsen
Member

4 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2009 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta senhän voi lataa uudestaan marketplacesta maksutta kun olet kerta sen jo maksanut..

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
brennus11
Junior Member
_
19. heinäkuuta 2009 @ 00:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mutta miten saan sen pois käytöstä?? sitten kun olen kehittynyt voin sen marketplacesta taas ladata..
Glukoosi
Newbie
_
20. heinäkuuta 2009 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menet käyttiksessä ''My xbox'' ja sen loppuun ''settings'' valikkoon. Sieltä ''memory'', ''games'' ja etit sieltä Call of Duty 4 kansion. Sitten siellä näkyy map pack, painat sitä ja ''delete''.
Mainos
_
__

_
brennus11
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2009 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos. mutta löysin sen ja olin tulossa ilmottamaan että en tarvitse enään apua.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > call of duty 4 karttapaketti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy