User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 20:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > dj hero vai guitar hero
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DJ hero vai Guitar hero
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_nako_
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2009 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä kävin digiexpo messuil ja kokeilin siel tota dj heroo ja vaikutti tosi hyvälle ja hauskalle pelille.
Guitar heroo oon kokeillu ps 2 ja vanhalla ohjaimella ja se oli iha hauskaa mut onks ne ohjaimet tullu paremmiks ku ne tuntu sellasille lelukitaroille ku soitan ite oikeeta kitaraa.

Guitar heo metallican sais 80e ja dj heron jollaki 100e.

Molemmat on hyvii mut en tiiä nyt kumman ostais.

Vastauksii...

Youtube: GuitarPyrtsi:http: //www.youtube.com/user/GuitarPyrtsi

Junior Member

5 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2009 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta GH: Metallica ja Rock Bandin skeba ni pelittää. Toi Rock Bandin kitara on aika tarkasti samanlainen ku oikeeki Fenderin Stratocasteri, toki kevyempi ja muovisempi. Muoto sama, sopii loistavasti syliin, eikä ole niin lelu kuin vanhemmat GH -kitarat yms

_nako_
_
4. marraskuuta 2009 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut en tiiä ku serkku ostaa gh metallican ja toi dj hero on musta tosi hyvä nii voisin ostaa dj heron ja lainata serkulta sen gh metallican
mut nyt en taas tiiä pitäiskö se ostaa ny vai oottaa et se halpenee enne jouluu
mut taas voisin itekki ostaa gh metallican ja pelata sitä sit sen kaa netis =)

Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
4. marraskuuta 2009 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DJ Hero on haukuttu lyttyyn mm. vaikeusasteen takia. Et voi mitenkään epäonnistua missään biisissä, joten pelaaminen alkaa todellakin kyllästyttämään nopeasti.

Sekä Guitar Herosta saat enemmän hupia, koko perheelle.
_nako_
_
4. marraskuuta 2009 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii mut en oo mikää hyvä siinä
pääsin just ja just easylla digi expoilla yhen kappaleen läpi
mut se oli tosi hauskaa

_nako_
_
4. marraskuuta 2009 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei osaa päättää

_nako_
_
4. marraskuuta 2009 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei osaa päättää

Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
4. marraskuuta 2009 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _nako_:

pääsin just ja just
Pääset sen läpi vaikka Extremellä koska kappaleita ei voi failata kuten sanoin.
Member

6 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2009 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos ei biisejä voi failata niin mikäs järki tuossa pelissä sitten on

Tule mukaan pelaamaan traviania.
Suojelua & avustuksia speed serverille:

http://www.travian.fi/?uc=fix_4082
Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
6. marraskuuta 2009 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti meizi1:
No jos ei biisejä voi failata niin mikäs järki tuossa pelissä sitten on
Ei mikään. Tämän takia olen yrittänyt GH:ta _nako_:lle suositella.
pitokokka
Member

33 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2009 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Livessä on mainostettu kovin DJ Heroa. Ei vain iske. Iso flobbi?
Yesse
Senior Member

40 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2009 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se on vähän vaikea päättää, kun itse kärsin samasta.Toisaalta olen itse DJ, joten sen takia DJ Hero on todella kiinnostava.Kun kokeilin Frets on Fire niin Guitar Hero alkoi kiinnostamaan.

i7 920 @ 3.4ghz,His Radeon HD 5770x2,GA-EX58-EXTREME,3gb DDR3 Corsair Dominator 1600mhz,500gb HDD,Zalman ZM600-HP, CM Storm Sniper.
Junior Member
_
11. joulukuuta 2009 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostahan GH ihan suosiolla, itse ainakin pidän paljon mielekkäämpänä vetää kunnon kitarasooloja kuin vingutella lautasia. En tosin ole DJ Heroa kokeillut, saattaahan se olla hyväkin, riippuu varmaan siitä minkälaisesta musiikista tykkää. Itse ainakin tykkään enemmän vähän rockahtavammasta musiikista ja sen takia GH on enemmän minulle. Niin ja ei siitä kannata huolehtia, että siinä on huono, kyllä sitä kehittyy ;) ja itseasiassa yllättävän nopeasti.

Mainos
_
__

_
Senior Member

23 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2009 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tähän vastaan että Frets On Fire, ja uusi ote näppiksestä:)

Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > dj hero vai guitar hero

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy