User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 07:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > hd kuva - rca ääni - kuulokkeet xbox 360?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HD kuva - RCA ääni - kuulokkeet XBox 360?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
losopekka
Newbie
_
2. marraskuuta 2010 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Ongelmani on seuraava:

näyttöni on Acer H223HQ ja näytössä on VGA paikka, HDMI paikka ja DVI paikka. Olen siis käsittänyt, että kuulokkeilla ei voi kuunnella ääntä ja katsella samaan aikaan HD kuvaa, koska HDMI kaapelissa kulkee molemmat. Olen siis yrittänyt ostaa (turhaksi havaittuja) välineitä, että olisin saanut äänet kuulokkeisiin. Tuloksetta.

Eli mulla on jo tällainen kaapeli (kuvassa alempi), tietysti HDMI kaapeli ja XBoxin mukana tullut AV kaapeli.

En tiiä mitä mun pitäs tehä. Tahtoisin pelata omassa rauhassa kuulokkeilla mutta kuvan pitäis olla siltikin se HD. Toivottavasti joku osaa ratkasta tän. Oon melko kokematon tällasissa näyttöjutuissa.

Kiitti jo etukäteen, kysykää jos kaipaatte lisätietoja. En tiiä kerroinko vielä kaikkea tarpeellista.

-Losopekka

Edit: Niin ja kuulokkeet ovat tietysti tällaiset. Eli normaalit kuulokkeet joissa on punainen ja vihreä piuha.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2010 @ 21:56

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > hd kuva - rca ääni - kuulokkeet xbox 360?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy