User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 20:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > kolme punaista valoa xbox360-konsolissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kolme punaista valoa Xbox360-konsolissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juho92
Suspended due to non-functional email address
_
10. joulukuuta 2009 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on siis tämä vika Xbox360-konsolissa, että konsolissa vilkkuu 3 punaista valoa ja virtalähteessä palaa vihreä valoa. Konsoli vaatii siis huoltoa. Itse en rupea mitään vippaskonsteja sille tekemään, joten voisiko joku antaa minulle tarkat ohjeet, miten saan konsolini lähetettyä esim. UPS:an kautta korjaukseen tai voinko lähettää konsolin korjaukseen jonnekin muuaalle tai muun firman kautta?

Luin tuosta yhdestä aiheesta, jossa puhuttiin tästä viasta, että eräs henkilö oli lähettänyt konsolinsa Saksaan UPS:an kautta, eikä se maksanut kuulemma mitään, mutta kun itse kävin UPS:an sivuilla, niin siellä lukee kaikenlaista kaikista hinnoista, joten eikö todellakaan maksa mitään, jos lähetän konsolini UPS:lle tai jos tilaan heiltä noudon?

Antakaa minulle mahdollisimman tarkat ohjeet, kuinka tilaan tilauksen tai lähetän konsolini itse UPS:alle tai jonnekin muuaalle. Tuleeko lähetys/korjaus maksamaan mitään? Tästähän viasta piti tulla tuo 3 vuoden lisätakuu, joten tämän pitäisi olla minulle sitten ilmaita, mutta maksaako lähetys/nouto ja kuinka teen lähetyksen/noudon.

Kiitos todella paljon sille, joka minua osaa auttaa. Tarvitsisin vastauksen mahdollisimman pian, kiitos.
Laageri
Member

10 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2009 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menet http://www.xbox.com/fi-FI/support/ Ja rekisteröidyt sinne + konsolin ton linkin kautta. Jos 3vuoden takuu voimassa ups poijjaat hakee ilmatteeksi ja ohjeet saat kun olet tehnyt vika selvityksen xbox sivuilla

TAI soitat Puhelintuki

Puhelintukea:

358 969379415

tai 0800 1 19424

Kuulovammaiset (TTY-laite):
0800 1 19425

Aukioloajat:
maanantai - perjantai: 10.00?18.00
lauantai: Suljettu
sunnuntai: Suljettu

PSP = (+ [____] ·:·) cFw: 5.50 gen-b2
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
XBOX360 elite
Juho92
Suspended due to non-functional email address
_
10. joulukuuta 2009 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Laageri:
Menet http://www.xbox.com/fi-FI/support/ Ja rekisteröidyt sinne + konsolin ton linkin kautta. Jos 3vuoden takuu voimassa ups poijjaat hakee ilmatteeksi ja ohjeet saat kun olet tehnyt vika selvityksen xbox sivuilla

TAI soitat Puhelintuki

Puhelintukea:

358 969379415

tai 0800 1 19424

Kuulovammaiset (TTY-laite):
0800 1 19425

Aukioloajat:
maanantai - perjantai: 10.00?18.00
lauantai: Suljettu
sunnuntai: Suljettu
Olen rekistöröitynyt tuonne ja tehnyt korjausilmoituksen. Voinko nyt mennä UPS:in sivulle ja pyytää noutoa ja tämä on tällöin ilmaista? Tästä: https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=fi_fi&WT.svl=PNRO_L1
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > kolme punaista valoa xbox360-konsolissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy