User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 17:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > ongelma ea:n peleissä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma EA:n peleissä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lats
Inactive
_
18. helmikuuta 2010 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Eli siis latasin Batllefieldin moninpelidemon, ja kun yrittää pelata, se väittää että olen liian nuori. Sama vika on Burnout Paradise City pelissä.
Olen katsonut Family settings ja sieltä olen hyväksynyt kaikki ikärajat, mutta peli ei vaan toimi.

Kiitos jo etukäteen!

Edit: Muut Modern Warfare 2 sun muut toimii moitteetta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2010 @ 13:25

thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2010 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletkos xbox liveen kirjautunut? jos noi ea:n pelit tsekkaa sitä kautta iän tai jotain.

i7 920|6gb patriot viper 1600MHZ|HD4890|corsair tx750|20cm
Lats
Inactive
_
18. helmikuuta 2010 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thejammy:
oletkos xbox liveen kirjautunut? jos noi ea:n pelit tsekkaa sitä kautta iän tai jotain.
Juu ja Gold-jäsen olen.
failer
Suspended due to non-functional email address
_
26. helmikuuta 2010 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no onko sitä ikää tarpeeksi!? koska jos ei, niin äkkiä muuttamaan asetuksista, että muka olisi!
mikkooo
Junior Member
_
26. helmikuuta 2010 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja sitä peliähän siis ei pelata, jos sitä ikää ei ole... :)

Vai mitä?
Mainos
_
__

_
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2010 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkooo:
Ja sitä peliähän siis ei pelata, jos sitä ikää ei ole... :)

Vai mitä?
aika kehittynyt 2-vuotias henkilö tämä alkupostaaja siinä tapauksessa..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Burnout_Paradise ikäraja +3v.

i7 920|6gb patriot viper 1600MHZ|HD4890|corsair tx750|20cm
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > ongelma ea:n peleissä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy