Tiedättekö hyviä pelejä XBoxille, joita myytäisiin suomessa, hintaluokka olisi 20?-50?, olisivat enintään K12 (moottoriurheilupelit K16)? Minä aion ostaa Fifa 13 -pelin (suosittelen teillekkin) Microsoft Pointseja minulla on reilut 2000. Niillä saisi jonkun pelin... Ja kiitos, kun luitte. Ja isot kiitokset jos vastasitte.
MODE-EDIT: Jätetään nämä asiattomuudet näistä viesteistä eikös vaan? :) t. Jouko?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KiLlErJoNni69: Tiedättekö hyviä pelejä XBoxille, joita myytäisiin suomessa, hintaluokka olisi 20?-50?, olisivat enintään K12 (moottoriurheilupelit K16)? Minä aion ostaa Fifa 13 -pelin (suosittelen teillekkin) Microsoft Pointseja minulla on reilut 2000. Niillä saisi jonkun pelin... Ja kiitos, kun luitte. Ja isot kiitokset jos vastasitte.
Microsoft pointseilla ehdottomasti minecraft sitten muita esimerkiksi forza horizont formulat fifa änäri
PS:Ei kannata uhota viesteissä,varsinkaan kun olet selvästi vielä lapsi
MODE-EDIT: Otin tämän viestin quotesta myös nuo asiattomuudet pois t. Jouko?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huligaani23:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KiLlErJoNni69: Tiedättekö hyviä pelejä XBoxille, joita myytäisiin suomessa, hintaluokka olisi 20?-50?, olisivat enintään K12 (moottoriurheilupelit K16)? Minä aion ostaa Fifa 13 -pelin (suosittelen teillekkin) Microsoft Pointseja minulla on reilut 2000. Niillä saisi jonkun pelin... Ja kiitos, kun luitte. Ja isot kiitokset jos vastasitte.
Microsoft pointseilla ehdottomasti minecraft sitten muita esimerkiksi forza horizont formulat fifa änäri
PS:Ei kannata uhota viesteissä,varsinkaan kun olet selvästi vielä lapsi
MODE-EDIT: Otin tämän viestin quotesta myös nuo asiattomuudet pois t. Jouko?